חיפוי קירות חוץ בעץ

חיפוי קירות חוץ בעץ

 

 

חיפוי קירות חוץ בעץ היה עד לא מזמן תופעה שבשימוש אצל בודדים, אולם לאחרונה הוא כבר הפך לטרנד של ממש.
למראה ייחודי ומושך עין רבים בוחרים בחיפוי עץ לקיר חיצוני מעץ דמוי סרגלים, על מנת ליצור תחושה של מבנה כפרי או מבנה סופר מודרני – כמובן בהתאם לציפייה כך גם הבחירה בסוג העץ והגוון.

 

חיפוי קירות חוץ בעץ

חיפוי קירות חוץ בעץ

 

שלב עיצוב הבית אם זה כאשר מחליטים לשדרג או לבנות מהיסוד כולל בתוכו המון אלמנטים בפנים הבית. לנסות ליצור שפה מיוחדת ואחידה, לחבר בין המרכיבים השונים. עיצוב הפנים הוא חשוב אך יחד עם זאת חשוב להתייחס גם לעיצוב החיצוני, למראה החיצוני של הבית אשר הוא זה שייצור את ההתרשמות הראשונה, המפגש הראשון עם הבית.

טעימה קלה ממגוון החיפויים שאנו מייצרים עבור לקוחותינו האהובים
יש לנו עוד המון דוגמאות לחיפוי קירות…

דמיינו את עצמכם הולכים ברחוב, בתוך שכונה של בתים פרטיים, רובם נראים דומים, בסגנון, בעיצוב, שינויים לא בולטים בין בית לבית. ואז לפתע, אתם מזהים בית אחר, שקשה להתעלם ממנו, הוא מסקרן אתכם, הוא מעניין.

אם תכננתם והשקעתם בעיצוב הבית, אל תתעלמו מחיפוי חוץ, המראה הויזואלי שיקשר בין החוץ של הבית לבין הפנים שלו, שירגש אתכם, יגרום לאורחים שלכם לרצות עוד יותר להיכנס פנימה, לעוברי אורח שיעצרו רגע ויראו משהו שונה בנוף.

בבחירת חיפוי קיר ישנן אופציות שונות ומרובות, ניתן לשלב ביניהן , או לבחור באחת מהן, הכל תלוי בסגנון של הבית ובטעם האישי שלכם כמובן: ישנם חיפויי אבן, חיפוי אלומיניום, חיפוי קיר לסלון, חיפוי קיר חוץ מעץ, חיפוי קיר בדוגמה של עמודים מיוחדים ועוד.
כמו- כן ניתן לצפות חלק מהקיר או את כולו, הכל תלוי בסגנון ובצרכים של הלקוח.

 

 

חיפוי קיר חוץ מעץ-היתרונות

 

 

החומר משתלב הרמונית עם גימורים טבעיים, כגון: טיח,בטון או אבן טבעית. המראה המתקבל לרוב הינו נקי, אלגנטי.
השימוש נעשה בחומרים עמידים לתנאי מזג האוויר השונים ולא פשוטים בארץ, ומבטיח מראה אחיד ויוקרתי לאורך שנים.

בנוסף, אחד היתרונות הוא ההתקנה- זוהי התקנה קלה ומהירה, ניתן לעשות זאת בלי לפגוע בקירות אחרים. ההתקנה אינה מלכלכת או פוגעת בקיר הבית. בנוסף, החומר, מן הסתם הינו חומר טבעי, ידידותי לסביבה.

טיפול וחידוש מראה החומר בעיתות הצורך נעשה אף הוא באופן פשוט, שמזכיר חידוש פרקט או דק עץ, שיוף קל ומריחה של שמן ייעודי לסרגלי חיפוי עץ והמראה הוא כשל חדש.
ניתן לחדש באופן עצמאי או בעזרת בעל מקצוע בקלות רבה.

 

חיפוי קיר חוץ בעץ

חיפוי קיר חוץ בעץ

 

למי הוא מיועד?

 

 

חיפוי קירות מעץ יכול להתאים לעסקים שרוצים למשוך את העין משום שחיפוי מסוג זה יוצר מראה טבעי ויוקרתי כאחד.
בנוסף, הוא מתאים למסעדות, ספא ואף מועדוני כושר, וכמובן לעסקים קטנים שמבקשים להבליט את עצמם בסביבה וליצור מראה חמים וביתי.
גם לקוחות פרטיים אשר בונים בית חדש או משדרגים מבנה יכולים ליהנות מהתוצאות המרשימות שמציג חיפוי הקיר בעץ. שימוש מסוג זה יכול להשלים למשל חלון מעניין או כיציאה למרפסת בשילוב עם דק, וגם כמעטפת למבנה בשלמותו – באחד מגוני העץ הטבעיים או בצביעה ייחודית.

 

חיפוי עץ לקיר חיצוני

חיפוי עץ לקיר חיצוני

 

לטובת מעצבים ואדריכלים חשוב להזכיר כי את החומר ניתן לעבד בצורות שונות, לגוון בצורת החיתוך, הגודל, לאתר את סוג העץ המועדף, לבחור צבע, גוון ועוד.

חברת מי השרון מספקת חומרי גלם איכותיים ובלעדיים לכל הארץ. תוכלו להגיע למתחם התצוגה שלנו ולהתרשם, וגם לקבוע ולהתייעץ עם נציג מומחה.

אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבים לעסקים, נגרים חובבנים ומקצוענים – כאשר אתם מתכננים ומעצבים בית, אנו ממליצים לפנות לבעל מקצוע שיוכל לספק עבורכם את החומר הטוב ביותר, ילווה לצד ייעוץ מקצועי. חברת מי שיש השרון מייבאת סוגי עץ שונים כגון: עץ זית, איפאה, אלון, סידר וגם עצים ישראלים, כל זה בנוסף למנסרה שמקבלת אליה גזעי עת שנכרתו באופן חוקי ויובאו תחת הקפדה יתרה על כל התקנות.

 

עיצוב חיפוי עץ לקיר חיצוני

 

 

תחום הבניה ועיצוב הבית עובר שינויים תדירים עם חילופי האופנות והטרנדים, אולם בשנים האחרונות נדמה כי הכל כבר מוצה. התחושה ששבענו מכל החומרים והחידושים הטכנולוגיים, הפיכתם של מוצרי יוקרה לנפוצים וכמעט בנאליים מרוב שימוש או בשל הוזלת מחירים, יבוא בכמויות גדולות שאומנם מוזיל עלויות אך הופך את החומרים למשומשים מדי ועוד סיבות דומות מחזירות את הגלגל לאחור ושמות בראש טבלאות הטרנדים המובילים דווקא חומרים מסורתיים, טבעיים ופחות מעובדים. כמחסן עצים אנחנו נמנים על הנהנים מכך, כאשר חיפוי עץ לקיר פנימי וגם חיצוני הופכים שוב לטרנד אופנתי ומגוון.

מאז הימים שבהם היו קירות חיצוניים נצבעים בלבן כבר צמחה גישה שמייחסת הרבה יותר חשיבות למראה הקירות החיצוניים – מאופנת הפסיפס בחרסינה, השליכט הצבעוני והלאה, עד למצב הנוכחי שבו נעשה חיפוש מתמיד אחר עטיפה אטרקטיבית לבית, כזו שתשווה לו מראה מעוצב מבחוץ ממש כמו מבפנים.

 

חיפוי עץ לקיר חיצוני מספק תשובה מעוצבת, יוקרתית ואיכותית לצורך הזה, ובו זמנית שומר על הייחודיות בכך שהוא למעשה חומר שניתן לעיבוד באופנים שונים, בצורות חיתוך רבות, במגוון עצום של צבעים וסוגי עץ התואמים את דרישות האקלים והעמידות בשימוש חיצוני וכמובן בצורת ההתקנה.

 

במחסן עצים מי השרון תוכלו לבקר ולהכיר את ההיצע הרחב של סוגי עצים שמתאימים ליצירת חיפוי עץ לקיר חיצוני. כאן תכירו גם את המנסרה שלנו, בה תוכלו להיעזר באנשי המקצוע ולקבל ייעוץ והמלצות על צורת החיתוך, אורכי הלוחות והפסים וכדומה.

עיצוב חיפוי עץ לקיר חיצוני יכול לתת טוויסט משמעותי ללוק הכללי של הבית – העץ מעניק תחושת חמימות מצד אחד, אך צורת החיתוך מאפשרת גם הכנסת קלילות ומראה שיקי ועכשווי מאוד, למשל בדוגמת פסים דקים רוחביים, או אפילו בבחירת אריחי עץ שיתאימו להדגשת קיר חיצוני אחד שיהווה נקודת מיקוד בעיצוב החוץ של הבית.

אמנם ישנם יבואנים שמציעים מוצרים מוכנים לחיפוי עץ לקיר חיצוני, אך דווקא בבחירה בחומר גלם ממחסן עצים קיימת גמישות רבה יותר להתאמת המוצר לצורך ולעיצוב הספציפיים שלכם.

נשמח לקבל אתכם באולם התצוגה שלנו ולעזור בתכנון ובכל צורך נוסף.

 

 

 

: לדוגמא

מגוון רחב של חיפויים
-החל מ

למ"ר

300₪

לא כולל מע"מ, לא כולל התקנה

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול