פרקט עץ או למינציה

פרקט עץ או למינציה

לקוחות רבים מתלבטים איתנו בשאלה מה עדיף – פרקט עץ או למינציה?

נדמה שאת מקומות בבית הפרקט כבר תפס בלי קשר למצב כלכלי, ייחוס או גיאוגרפיה, הוא פשוט מצוי כמעט בכל אזור ובכל שכבה של האוכלוסייה כחומר שימושי ונפוץ בעיצוב הבית, וההבדל העיקרי בין המוצרים הוא באמת כזה של מחיר הנובע לרוב מן הבחירה בסוג החומר – עץ או למינציה, ובשני המקרים – בטיב ובסוג.

קרוב לודאי שזו הסיבה שניתן למצוא הרבה מאוד ספקי פרקטים במרכז, היכן שיש ביקוש יש היצע, ולשמחתנו הדבר עובד גם להיפך.

פרקט עץ או למינציה

פרקט עץ או למינציה

במי השרון אנחנו אמנם עובדים עם פרקט עץ בלבד, שכן כמחסן עצים מוביל העוסק בשיווק ומכירה של מוצרי עץ איכותיים מצאנו שזהו תחום בו אנחנו יכולים להתמחות ולהתבלט באיכות ובמגוון, אך עם בעבר לקוחות שחיפשו פרקט למינציה לא העלו בדעתם לשקול פרקט עץ, בעיקר בשל שיקולי עלות, הרי שמעגל ההיצע והביקוש עושה את שלו, וכיום ניתן למצוא גם פרקט עץ במחירים הגיוניים ונוחים.

אמנם כאשר לקוח מגיע אלינו התשובה לשאלה פרקט עץ או למינציה צפויה למדי, אך יחד עם זאת אנחנו באמת מאמינים שבבחירה כמו שלנו- להתמקד בפרקט עץ לסוגיו השונים, יש הצהרה ברורה של העדפת איכות על פני כמות, כלומר – אנו מאמינים שגם פרקט עץ מלא שאיננו נמנה על העצים היקרים ביותר ייתן לכם תוצאה של פרקט מוצלח ואיכותי על פני פרקט למינציה באותה רמת מחיר.

מה יש לשקול כדי לבחור פרקט עץ או למינציה?

1. מחיר- כפי שציינו הן פרקט עץ והן למינציה נחלקים לרמות מחיר שונות, האחד על פי סוג העץ וסוג הפרקט (מלא או שכבות ) והשני על פי מידת השחיקה והעמידות שהוא מבטיח.

2. איכות – סוג העץ ומידת השחיקה שמצוינת על פרקט למינציה משפיעים ישירות על איכות הפרקט – עד כמה יחזיק מעמד, עד כמה יתבלה וכו'.

3. תפעול שוטף – בהתחבטות בשאלה פרקט עץ או למינציה חשוב להבין כי פרקט למינציה סובל מנקודות חולשה בחלל הביתי – הוא פגיע ככל שמדובר במגע עם מים וסובל מסכנת התנפחות, הוא רגיש לנפילות חפצים כבדים או חדים ועשוי להיסדק, בעוד שפרקט עץ חי בשלום ובקות רבה יותר עם תנאים סביבתיים אלו.

4. אורך חיים – בשל היכולת לחדש את פניו של פרקט עץ ע"י שימון או שיוף וחידוש, מובן שפרקט עץ מאריך ימים הרבה יותר מאשר פרקט למינציה. בבואכם לשקלל את הבדלי המחירים כדאי שתפרשו אותם גם על פני מספר השנים שבהן הפרקט ישרת אתכם, אולי תוכלו כך לראות בצורה מאוזנת יותר את החומר בו עדיף לכם להשקיע.

פרקט אלון

40% off

sale

תלת שכבתי – מראה כפרי

199₪

למ"ר כולל התקנה

התקנה צפה, עובי פרקט 10מ"מ. לא כולל מעמ, לא כולל פנלים. *

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול