מחיר פרקט עץ מלא

מחיר פרקט עץ מלא

פרקט הוא הפתרון האידיאלי למראה חלל נעים, חם, ויוקרתי. בישראל זהו פתרון שהפופלריות שלו רק עולה ככל שהזמן עובר, ואיתה עולה מספרם של סוגי העץ המוצעים, רמות הגימור, והפתרונות החלופיים.

אנו במי שרון מעדיפים לדבוק בפתרון הקלאסי של פרקט אמיתי ונמנעים מפתרונות של חיקויי פרקט הידועים גם כפרקט למינציה. הפתרונות שאנו מציעים הם של פרקט אמיתי מעץ טבעי, אנו מצטיינים בייצור פרקט איכותי ברמות גימור גבוהות ומגוונות, לפי צרכי העיצוב ואילוצי התקציב של כל לקוח ולקוח.

פרקט מעץ טבעי הוא לרוב יקר יותר מפרקט למינציה, אך ביחס ישיר גם תמורתו גבוהה בהרבה: באורך חייו, במגע ובמראה שהוא מספק לבעליו, וכן ביכולת לשמר ולחדש אותו בעת הצורך.

אמנם עיצוב הוא מכלול של אלמנטים, אך דווקא הריצפה היא בעלת נוכחות חזקה ומכרעת בעיצוב החלל- היא בולטת במראה שלה ומצויה כל הזמן במגע ישיר, לכן בבחירת פרקט רצפה מוטב לבחור בפתרונות איכותיים ולא להתפתות ולהסתפק במוצר לפי מחירו בלבד.

מחיר פרקט עץ איכותי יכול להתחיל מקצת למעלה מ 200 ש"ח למטר מרובע, כאשר זהו מחיר גבוה יותר מפרקט למינציה פשוט, אך גם למינציה איכותית תגיע לרף מחירים זה.

למרות זאת, יתרונו של פרקט עץ ניכר והוא ישרת אתכם נאמנה לאורך שנים, בנוסף אורך חייו הארוך מחזיר לכם את ההשקעה משום שפרקט טבעי ניתן לתקן ופגם בפרקט למינציה דורש את החלפת הלוח כולו ובמקרים רבים בשל התחדשות פסי הייצור – את הרצפה כולה, וכאן פער המחירים מתקזז.

הגורמים השונים המשוקללים במחיר הפרקט

כיום עץ אינו משאב זול וזמין כבעבר, מעבר להפיכתו לחומר יוקרתי אנו במי שרון מאמינים בשימור של ערכי הסביבה לחווית פנים וחוץ ברת קיימא המשלימות זו את זו, לכן העץ בו אנו משתמשים הינו עץ מובחר למטרה של עיבודו לקורות פרקט, עץ שמאושר לשימוש זה ומתוך איזון עם צרכי הסביבה החיונים לכולנו, ולכן מחיר עץ טבעי בו אנו משתמשים הינו יקר יותר מהפתרונות הפלסטיים או הטבעיים המוזלים, שאינם מכפיפים עצמם לתקנות שמירת הטבע והכריתה המאושרת והמפוקחת.

אלמנטים נוספים המשפיעים בבחירת הפרקט הם סוגי העץ המשתנים במחירם, וסוג הפרקט עצמו. לדוגמא, נפוצים שני סוגי פרקט בעלות שונה, הזול הוא פרקט שכבות, העושה שימוש בשתים עד שלוש שכבות של עץ המודבקות זו לזו, כאשר השכבה העליונה והחשופה למגע ולמראה עשויה מסוג העץ הנבחר, כך מושגת הפחתה בעלות הפרקט כאשר התוצאה נשמרת איכותית ועשירה.

אנו גם מציעים פרקט שלוש שכבות איכותי כאשר השכבה התחתונה נקראת שכבת הבסיס ומעובדת מעץ חזק ויציב אך לא יקר, השכבה השנייה היא המחברת ונועדה לשמירת יציבות תחושת המדרך על הפרקט, מניעת חריקות וכדומה, והעליונה היא שכבת העץ האיכותית ביותר, שנפרס בעובי של כ 4 מילימטר, ובגימור מגוון להענקת המראה הרצוי.

הפתרון השני הוא של רצפת העץ הקלאסית כאשר אנו מציעים גם עץ אלון באיכות מעולה ומוקפדת, השימוש בעץ זה נבחר בשל התאמתו לתנאי האקלים המקומיים, השונים מאד מהקור האירופאי, התאמה זו מבטיחה אורך חיים רב לרצפה ויכולת עמידה בתנאי האקלים של הקיץ והחורף הישראלים. עץ אלון ידוע ביופיו ואנו מציעים להתרשם בעצמכם מיוקרת המראה ונעימות המגע עם העץ האיכותי.

שיקול נוסף המשנה את טווחי המחיר הוא האם אתם רוכשים את הפרקט מיבואן, משווק או יצרן מקומי, כמובן שבין משווק ליבואן ישנם פערי מחיר ניכרים שהם הרווח של המשווק, מוטב לבדוק תמיד עם ליבואן ישנו חלל מכירה משלו ואז יהיה אפשר לרכוש את הפרקט במחיר מוזל מאשר אצל המשווק, באותה השפעה, עץ מקומי חוסך את עלויות היבוא, המיסים והשינוע, ולכן מחירו יהיה זול יותר, לעיתים תמצאו שעץ מקומי מול עץ מיובא מספק לכם גם איכות גבוהה יותר וגם מחיר טוב יותר.

עוד נתון שכדאי לתת עליו את הדעת הוא רמת הגימור של הפרקט, לגימור יש חשיבות שמתבטאת גם במחיר והוא מקושר לסוג, לגוון וליכולתו של העץ לעמוד בשחיקה. ישנם כמה מדרגים קלים להבנה החושפים בפניכם את יכולותיו של כל עץ לפי סוגו וצורת גימורו לעמוד בפני שחיקה. בגדול – ככל שהעץ עמיד יותר כך מחירו גבוה יותר, אך גם זאתבהבנה שעצים משתייכים לקבוצות ומשפחות מסויימות, שבתוכן תמצאו מספר סוגים בטווח מחירים דומה.

בסופו של דבר, רצפת פרקט אמורה לשרת אותכם שנים רבות, ולכן כדי להבטיח לעצמכם הנאה שלמה ועשירה מוטב לבחור בפרקט עמיד, טבעי, ובייצור איכותי בלבד, ובהתאם למסגרת התקציב שלכם. והכי חשוב- מאוד מומלץ להיעזר באיש מקצוע שידע לתת לכם את מלוא הפרטים והשיקולים בעד או נגד עץ כזה או אחר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול