אריחי דק מודולרי

אריחי דק מודולרי

מהם אריחי דק מודולרי? ובאיזה מומלץ לבחור?

חוקי המים של השנים האחרונות הביאו בעלי בתים פרטיים ובעלי עסקים רבים לחשוב על אלטרנטיבות לשטחי גינה גדולים מאוד שאין אפשרות להשקות אותם הודות למשמעת המים. אחת האלטרנטיבות הטובות ביותר לכיסוי שטח הריצוף של הגינה הפרטית או השטח של בית העסק היא על ידי השמת אריחי דק שהם למעשה מרצפות משתלבות של עץ שנותנות גם יופי ועיצוב מודרני וגם חוסכות משמעותית בעלויות התחזוקה של שטח מכוסה דשא וצמחייה.

דק סינטטי

נכון להיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי אריחי דק בשוק הדקים לגינה או לתעשייה. כל הסוגים של הדקים נבדלים זה מזה באיכות ובעלות וכן באופן ההתקנה. אחד מהסוגים הפופולאריים של דקים המשמשים לכיסוי משטחים הוא דק סינטטי. דק זה מורכב רובו מחומר פלסטיק שנקרא PVC אשר עובר תהליכי חימום לצורך התאמה שלו למשטח. את הצבע והגוון של הדק הסינטטי ניתן לדמות לצבעים וגוונים של עצים טבעיים אולם בתחושה, עדיין מרגישים שלא מדובר בעץ טבעי.

 

דק פולימרי

 

סוג נוסף של דק הוא דק פולימרי. דק זה בניגוד לדק הסינטטי מכיל כמות גדולה יותר של עץ טבעי המעורב עם חומרים אחרים. מרבית הדקים הפולימריים עשויים מעצים ממחוזרים או נסורת אשר מעובדים ללוחות דק ויכולים לשמש לציפוי שטחים גדולים במיוחד. האיכות של הדק הפולימרי נמדדת ביחס שבין החומרים המרכיבים אותו וככל שחומר העץ הוא גדול יותר כך גם האיכות של הדק היא גדולה יותר.

דק איפאה

 

סוג נוסף של דק שנמכר בישראל ונפוץ מאוד הוא דק איפאה. אריחי דק איפאה הם אריחי דק שזמינים בכמה רמות של איכות. הדק עצמו מיובא לרוב מחו"ל וניתן למצוא בשוק מגוון רחב של רמות איכות של הדק. התקנה של דק זה היא התקנה הדורשת ידע ומקצועיות ועושה שימוש בברגים ומשטח עליון על מנת להשיג משטח איכותי יותר. דק האיפאה הוא דק קשה יחסית ולכן יש להתקין אותו בהתאם.

סוגים נוספים של אריחי דק הקיימים היום בשוק וניתן להשיג בישראל הם דק אורן שנחשב לסוג דק רך, דק טיק, דק לב סגול, דק אורן אמריקאי ועוד.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול