התקנת דק סינטטי

התקנת דק סינטטי – עשה זאת בעצמך

 

לאחרונה ניכרת עלייה בביקוש עבור דקים סינטטים בקרב הצרכנים הישראליים, וזאת בשל היותו מוצר פרקטי ולא יקר יחסית, נוח וקל לתחזוקה, ואף ניחן ביתרונות אסטטיים בולטים לעיצוב החצר והגינה.

בנוסף לכך, ניתן להרכיב דק בשיטת עשה זאת בעצמך, וכך לחסוך באופן מהותי בעלויות. יחד עם זאת, על מנת לעבור בהצלחה את התקנת הדק הסינטטי חשוב לבחור בדק סינטטי איכותי, ולהרכיבו בהתאם להוראות.כמו כן, מומלץ לרכוש דק סינטטי במחסן עצים מקצועי ומוכר בו קיים מגוון מוצרים איכותיים המתאימים לצורכי הקהל, ובתוך כך לקבל ייעוץ מהצוות העובד במקום לגבי התקנת הדק באופן עצמאי.

 

בחירה נכונה של דק סינטטי

 

חשוב לדעת כי דק סינטטי מגיע ברמות שונות של איכות, כשבדרך כלל הדקים המיובאים מסין הינם זולים יותר אך גם פחות איכותיים. דק סינטטי איכותי הינו מוצר המאושר על ידי מספר גופים, כדוגמת אישור מטעם מכון התקנים המבטיח את עמידותו לאורך זמן מפני פגעי מזג האוויר, ואישור של משרד הבריאות המעיד על היותו עשוי מחומרים שאינם מסוכנים לבריאות.

מלבד זאת קיימים אישורים בהתאם לשימוש בדק, כמו אישור להתקנת דק לבריכה, תו תקן נגד החלקה ותקן עמידות אש. בנוסף לכך,

דק סינטטי איכותי מסופק עם אחריות של היבואן או היצרן לתקופות של עשרות שנים, ויגיע עם מחברים תקניים ואיכותיים אשר לרוב יסופקו על ידי יצרן הדק.

 

אולי יעניין אותך גם >> המלצות לדק סינטטי 

 

שלבי התקנת דק סינטטי

 

דק עשה זאת בעצמך מותקן לרוב באמצעות מחברים נסתרים, כלומר ברגים מיוחדים המסופקים בדרך כלל עם הדק. ההתקנה מורכבת משלושה שלבים עיקריים:

תשתיות– התשתיות עבור דק עשה זאת בעצמך מורכבות מבסיס של קרשי עצים, המונחים כמסגרת למיקום הדק. בתוך המסגרת יש להניח קרשים תומכים בגובה הזהה לגובה המסגרת ובמרווח של כמטר ועשרים זה מזה, ולקבעם לרצפה.
הצבת הדק– על התשתיות יש להניח את הדקים במרווח של כשני סנטימטרים, ולחברם לתשתיות באמצעות הברגה עד תום ברגיי המחבר.
חיתוך הדק – בשיטת דק עשה זאת בעצמך ניתן לבחור בין חיתוך הדק בסוף עבודת ההתקנה או בתחילתה. חיתוך בסיום העבודה מבטיח אמנם שלא תטעו במידות, אך מלאכת החיתוך עצמה בדרך כלל פחות נוחה.

 

אולי יעניין אותך גם >> מחירון דק

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול