דק סינטטי מחיר

דק סינטטי מחירים

כל המחירים והעלויות של דקים סינטטיים

כאשר מתלבטים בין ריצוף מחומר טבעי לבין דק סינטטי מחיר הוא לא תמיד פקטור. למרות מה שניתן היה לחשוב, דק סינטטי איכותי איננו זול יותר מאשר אחיו הטבעי למשל או מחומרי ריצוף אחרים, אך הוא בכל זאת מציג יתרונות שלחומרים אחרים אין.

דקים סינטטים הם למעשה תחליף לריצוף עץ חיצוני. במקומות רבים מוצאים מעצבי פנים וחוץ את הדק כמוצר בסיסי, שגור בשימוש, רצוי ומחמיא לכל עיצוב שעולה על הדעת – מעיצוב קלאסי, דרך כפרי ועד עיצוב מודרני, דק לגינה או בחצר שמשלים את מראה עיצוב הבית, מעלה את רמת הגימור ואת איכות העיצוב.

בנוסף לכך דק מעניק גם יתרונות משמעותיים בתחזוקת הגינה או המרפסת, מקל על הניקיון וכמובן על צריכת המים, ובכך ממצב עצמו גם כמוצר אקולוגי.

 

דק סינטטי מחיר ויתרונות

אוהבי העץ יחשבו ודאי כי דק סינטטי הוא מוצר שמציע איכות פחותה או תחליף זול ל'דבר האמיתי'. אפשר להבין את הגישה הזו כעמדה ראשונית עבור מי שאיננו בקיא בחידושים שמוצעים היום בשוק ושהופכים את תחליפי העץ לאטרקטיביים לשימוש בעיצוב ריצוף חוץ. גם אם כפי שאמרנו מחיר דק סינטטי איכותי איננו נופל מזה של דק עץ סטנדרטי, הרי שבעבור לקוחות מסויימים הוא מציג יתרונות בולטים.

במי השרון תמצאו דק סינטטי מסוג גוסן, 100% PVC יבוא בלעדי של מוצר אמריקאי בעל איכות גבוהה במיוחד, עמידות מירבית ונוחות בשימוש. כאמור לדק סינטטי איכותי מחיר דומה לזה של דקים טבעיים העשויים עצים נפוצים באיכות טובה. מובן מכאן שישנם סוגי עצים שייצור דק מהם יעלה בכמה וכמה רמות על מחיר דק סינטטי, אך אין אנו מכוונים לשוני שבין רמות האיכות הללו. חשוב להתעכב דווקא על היתרונות של דק סינטטי למול דק טבעי באותה רמת איכות.

דק סינטטי איננו מיועד למי שמחפשים עץ באופן בלעדי. יחד עם זאת, הוא מציע חלופה מצויינת לבעלי בתים או עסקים אשר מחפשים את האפקט העיצובי שיכול לספק דק, אך לא מעוניינים בשימוש בחומר הדורש טיפול (הגם שדק טבעי דורש טיפול פשוט ולא לעתים קרובות). דק סינטטי לא דורש כל טיפול כלל, ויתרה מזאת הוא גם נעדר את הסכנה של שבבים וקיסמי עץ שעלולים לצוץ בדק מעץ טבעי שלא טופל כראוי, יתרון בולט כאשר מדובר בבעלי בית שמודעים לחוסר יכולתם להתחייב לטיפול, או לאתרים בהם מסתובבים למשל הרבה ילדים.

אולי יעניין אותך גם >> מחיר דק 

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול