מדרגות עץ מוכנות

מדרגות עץ מוכנות

מדרגות עץ מעניקות לבית חזות נעימה, חמימה ועכשווית, ומהוות פתרון פרקטי ואסתטי מושלם.

בניגוד לחומרי גלם אחרים כמו בטון או ברזל, העץ משרה בחלל תחושה רעננה וקלילה, למרות שמדובר במדרגות יציבות ובטוחות מאוד. חשוב לדעת כי בשוק קיים מגוון גדול של מדרגות עץ מוכנות העשויות מחומרים רבים ובטכניקות שונות. על מנת לבחור בסוג המדרגות הטוב והנכון ביותר עבורכם מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי, הניתן במחסני עצים גדולים ואיכותיים.

מדרגות עץ מוכנות

מדרגות עץ מוכנות

בנוסף, מחסני עצים שמתמחים במדרגות מעץ מחזיקים במלאי גדול של סוגי עצים למדרגות, כולל מדרגות עץ מוכנות, ואילו הצוות המקום יכול לספק לכם מידע ועצות פרקטיות וחיוניות.

בחירת סוג העץ למדרגות

בשוק המקומי קיים היצע נרחב של סוגי עצים טבעיים כמו מייפל, בוק, אגוז, סידר ואורן, ולכול סוג עץ יש צבעים, טקסטורות ומירקם ייחודיים, וכמובן גם מחיר אחר. עצים אלו מסופקים כעץ גולמי שיש לחותכו, וכמו כן ניתן להשיג מדרגות עץ מוכנות שעברו תהליכי עיבוד וחיתוך ומוצעות להתקנה בגדלים ועוביים שונים. על סוגי העצים הנפוצים עבור מדרגות נמנים בין היתר:

עץ אלון – האלון הינו סוג עץ נפוץ ומבוקש עבור מדרגות. מדובר בעץ חזק, עמיד ואיכותי בעל גוון בהיר.
אגוז אפריקאי – עץ עמיד וחזק בעל גוונים וטקסטורות יפים ועשירים, המפיץ ניחוח נעים בחלל.
עץ אורן – זהו סוג העץ הזמין והזול ביותר עבור מדרגות, שמתאים בעיקר למדרגות עץ צבועות.
סוגי מדרגות מעץ
מדרגות מעץ מוצעות כיום במגוון אפשרויות התקנה, והבחירה בסוג המדרגות תלויה בנתוני החלל והבית. על סוגי מדרגות העץ נמנים בין היתר:

מדרגות עץ מרחפות – בשיטה זו כל מדרגה מחוברת בנפרד לקיר, מה שמעניק לחלל מראה ייחודי ועכשווי. יש לציין כי מדרגות אלו מתאימות במיוחד לחללים קטנים.
מדרגות עץ לולייניות – מבוססות לרוב על שלדת ברזל עם עמוד מרכזי, ומנצלות באופן מיטבי את החלל .
מדרגות עץ ספירלה – מתאימות לחלל גדול ומרווח, ובנויות בצורה מעגלית כשחלקן המרכזי ריק.
חיפוי למדרגות קיימות מבטון או משיש – מבוצע באמצעות הדבקת לוחות העץ באופן הרמטי ויציב.

בחירה במדרגות עץ בסגנון כפרי

מי שמעוניין לעצב בית בעל חזות ואווירה חמימה וכפרית, יכול להשיג את מטרותיו תוך שימוש באלמנטים שונים של עץ, כמו פרקטים, מדרגות, מעקות וריהוט מעץ. מאידך, ניתן לשלב מראה כפרי ביחד עם חזות מודרנית על ידי שילוב העץ עם חומרים אחרים, כדוגמת מדרגות מעץ ביחד עם מעקה מברזל. כמו כן, ליצירת מראה כפרי אותנטי מומלץ להשתמש במדרגות עץ גושני טבעי, כגון מדרגות מעץ סידר או עץ אגוז אפריקאי. יש לתת את הדעת על כך שגוון העץ ישפיע רבות על חזות ואופי הבית. לדוגמא, מדרגות מעץ בהיר כמו אלון יפתחו את החלל ויעניקו לו מראה מרווח ונקי, בעוד שעץ בגוון עשיר ועמוק יותר ישרה תחושה מכובדת ויוקרתית.

מדרגות עץ בעיצוב מודרני

חשוב לדעת כי מדרגות עץ מתאימות לא רק לבתים בסגנון כפרי, אלא בהחלט ישתלבו נפלא גם בבתים בסגנון מודרני ועכשווי. חזות מודרנית למדרגות עץ מושגת על ידי מספר אמצעים. ראשית, הבחירה בסוג עץ בעל גוון בהיר או כהה אחיד, מעניקה למדרגות קו נקי ואחיד. שנית, שילוב של מדרגות עץ עם חומרים נוספים כמו ברזל או זכוכית, מעניק להן חזות ייחודית ועכשווית. מעבר לכך, גם סוג התקנת המדרגות משפיע על אופיין. לדוגמא, מדרגות עץ תלויות מעניקות אשליה של מדרגות המרחפות בחלל, ויוצרת תחושה יוקרתית ועל טבעית מרהיבה.

דגשים לקניה חכמה

מדרגות מעץ חשוב לרכוש ממחסן עצים מוכר ומומלץ המחזיק במלאי גדול של סוגי עצים איכותיים, כולל מדרגות עץ מוכנות במידה , בסוג העץ ובכמות המבוקשת. באופן כללי, יש להעדיף בית עסק שיכול לספק לכם הכוונה לרכישה נכונה של מדרגות מתאימות עבורכם. בנוסף לכך, קיימת חשיבות מרובה לבחירה במתקין אמין ומקצועי שיבטיח את יציבות, עמידות ובטיחות המדרגות. לבסוף, יש לציין כי עלותן של מדרגות מעץ משתנה בהתאם לסוג העץ, כמות המדרגות ואופן התקנתן, ומומלץ להשקיע מעט יותר על מנת לקבל פריט שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול