מדרגות עץ גושני

מדרגות עץ גושני

למדרגות עץ יתרונות רבים. הן בעלות פוטנציאל להוות אלמנט עיצובי משמעותי בחלל בו הן מוצבות ובה בעת יש להן תכונות פרקטיות רבות, כגון חספוס טבעי המונע החלקה ולכן, מן הסתם, רצוי כשמדובר במדרגות.
ישנן דרכים רבות לבנות מדרגות עץ, מדרגות עץ גושני היא אחת מהן.

מדרגות עץ גושני כחלק מעיצוב הפנים

לגרם מדרגות נוכחות רבה בחלל שהרי הוא גדול ותופס נפח בלתי מבוטל ממנו. הכרחי לייחס לגרם המדרגות את המשמעות הראויה מבחינת עיצוב הפנים. מדרגות עץ גושני ניחנות במראה ייחודי, מאסיבי ומרשים, סוגי העץ השונים מהם ניתן להקים מדרגות עץ גושני מאפשרים מגוון אפשרויות עיצוביות.

מדרגות עץ גושני עשויות להחמיא לא רק לחלל בו כבר קיימים אלמנטים שונים מעץ. לעיתים מוצאים מדרגות עץ גם במקומות שלא נעשה בהם שימוש אחר בעץ.
לעיתים קרובות רק המדרגות עצמן עשויות עץ והן נתונות בתוך מסגרת ממוטות ברזל וסביבן מעקה. עובדה זו פותחת אינספור אפשרויות לשילוב מדרגות עץ בעיצוב הפנים של חללים רבים, בבית, במבנים מסחריים, במלונות, אולמות אירועים ועוד.

סוגי עץ מהם עשויות מדרגות עץ גושני

עץ גושני הוא למעשה קורת עץ הנלקחת כמקשה אחת מתוך גזע עץ בודד. נהוג להגדיר עץ גושני ממידת חתך של 10 X 10 סמ'. ברוב מחסני העצים ניתן למצוא עץ גושני במידות 40 X 40 ואץ גדולות יותר.

בארץ ניתן למצוא עץ גושני מעצים הגדלים ביערות אירופה ומכונים "עץ גושני לבן" וכן עץ אלון גושני. לעץ האלון יתרון בכל הקשור למדרגות עץ בזכות היותו קשה ועמיד יותר, הוא גם בעל מראה יוקרתי יותר.

עמידות מדרגות עץ גושני

יש הסבורים שגרם מדרגות עץ הוא "עדין" יותר ממדרגות אבן למשל, בפועל אין זה המצב. מדרגות עץ גושני הן בעלות עמידות וחוסן גבוהים. גימור נכון יבטיח שישמרו על מראן לאורך שנים, מה עוד שניתן לחדשן בכל עת על ידי ליטוש וצביעה.

מדרגות עץ גושני גם אינן בהכרח יקרות יותר מאשר מדרגות עץ אחרות, מדרגות אבן או ברזל. מחירו הסופי של גרם מדרגות נקבע ממספר גורמים כגון מורכבות המבנה או סוג המעקה, למשל מעקה בו משולבת זכוכית עשוי לייקר מאוד את המחיר הסופי.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול