פרקט עץ אלון

פרקט עץ אלון

 

פרקט עץ אלון נחשב לאיכותי, עמיד ובעל מראה יוקרתי ומרשים. חשוב להבין ולדעת להבדיל בין פרקטים מעץ אלון אמיתי לבין פרקטים מדמוי אלון העשוי מעץ אחר או אפילו מחומר סינטטי.

 

פרקט עץ אלון

פרקט עץ אלון

 

כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים בדיוק את הפרקט אליו אתם מתכוונים יש להבדיל תחילה בין שלושה סוגי פרקט:

 

– פרקט עץ מלא (או פרקט גושני) המורכב מקורות שכל אחת הוצאה כמקשה אחת מגזע עץ בודד.
– פרקט שכבות בו לוחות הפרקט עשויות שכבות של סוגי עץ שונים כאשר רק השכבה העליונה היא מהעץ האיכותי הנותן את המראה והתכונות הרצויות.
– פרקט למינציה (או פרקט סינטטי) שלוחותיו עשויים חומר סינטטי (המכיל ברובו אבקת עץ) ועל צידו העליון מודפסת דוגמת עץ.

פרקט עץ אלון יכול שיהיה מן הסוג הראשון. במקרה כזה מדובר בפרקט מעץ טבעי ומסיבי שמגזעיו הוצאו קורות שלמות שעובדו באופן המאפשר להשתמש בהן לצרכי הרכבת רצפת פרקט.

 

פרקט אלון

 

סוג שני של פרקט אלון אמיתי הוא מסוג פרקט השכבות

 

במקרה כזה רק השכבה העליונה (בדרך כלל בעובי של כ 4ממ') בלוחות הפרקט תהיה מעץ אלון. יתכן שהמראה יהיה דומה למדי לזה של פרקט עץ אלון מן הסוג הראשון אולם יש משמעויות מבחינת עמידות והאפשרות לחדש את מראהו.

בשום אופן לא יתכן שפרקט עץ אלון יהיה שייך לקטגוריית פרקט הלמינציה הסינטטי. מי שמכנה פרקט מן הסוג הזה בשם אלון מתכוון רק שההדפסה על הלוחות הסינטטיים נעשתה בדמות התצורות האופייניות לעץ האלון. הלוחות אינם מכילים שום עץ אלון ובוודאי שאין בהם זכר לתכונותיו.

 

פרקט אלון טבעי

 

יתרונותיו של פרקט עץ אלון

 

כעת משברור לנו איזה סוגי פרקטים יכולים להיחשב פרקט מעץ אלון ניתן למנות את היתרונות הנובעים מתכונותיו של עץ זה.

 

עץ האלון הוא עמיד, חזק ומרשים. ניתן להבחין בכך בכל עת שנתקלים בעץ כזה הגדל במקומו הטבעי בשטח. מן הסתם עץ האלון ממנו עשוי הפרקט הוא מיובא ומקורו ביערות בהם כריתת עצים נעשית בפיקוח. אין כל חשש שלצורך ייצורו נכרתו ללא רישיון עצי אלון ישראליים.

 

מכיוון שעץ האלון טבעי לישראל הוא מתאים מאוד לאקלים. באמצעות תהליך גימור שונים (כגון צביעה בלכה מגוונת או בצבע) ניתן להשיג מראות שונים תוך שמירה על תוואי הפנים המוכר.

מבחינת מחיר פרקט עץ אלון נחשב לאחד הזולים מבין הפרקטים העשויים עץ מלא. באופן דומה הוא ימצא בתחום הנמוך של מחירי פרקט העשוי שכבות עץ. מובן ששני סוגי פרקט אלון הנ"ל יהיו יקרים מפרקט למינציה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, נשמח לספק תשובות, לפרט, לייעץ מניסיוננו ולסייע לכם לקבל החלטה מושכלת ונכונה לגבי בחירת הפרקט המתאים ביותר לצרכיכם.

 

פרקט אלון

40% off

sale

תלת שכבתי – מראה כפרי

199₪

למ"ר כולל התקנה

התקנה צפה, עובי פרקט 10מ"מ. לא כולל מעמ, לא כולל פנלים. *

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול