לוחות עץ מחיר

לוחות עץ מחיר

לוחות עץ הם אחד מחומרי הגלם השמישים ביותר והנוחים ביותר לעבודת עיצוב בעץ, הן לבעלי מקצוע והן לחובבי DIY. במחסן עצים הגון ומסודר תמצאו בדרך כלל כמו לכל מוצר, גם ללוחות עץ מחירון מפורט שמסביר את עלויותיהם השונות, אך בכל זאת בחיפוש לוחות עץ תגלו מחירים משתנים שלא תמיד נראים הגיוניים, ולכן לשם כך חשוב להגיע עם מעט ידע מקדים לגבי מה הגורמים המשפיעים על מחיר לוחות עץ.

כיצד נקבע מחיר לוחות עץ

לכל אחד מסוגי לוחות עץ מחיר התואם את טיבו ואיכותו. על כך משפיע בראש ובראשונה סוג העץ – עץ קשה או עץ רך, עץ נפוץ או עץ נדיר וכו'.
עובי לוח עץ – תוכלו למצוא לוחות עץ במחיר נמוך יחסית אם עוביים קטן. לוחות כאלו יכולים לשמש כפלטות לעבודה, ייצור מדפים קטנים או עיצוב מדפים דמויי עץ מלא בחיתוך נכון ובהרכבה של מדף צף למשל. לעומתם לוחות עץ במחירים גבוהים יותר מאותו סוג עץ יהיו לוחות עבים, המכילים משקל עץ גדול יותר ומכאן השינוי במחיר.
סוג הלוח – לוחות עץ הם למעשה יחידות המורכבות מקורות או חתיכות עץ בהדבקה חזקה מאוד בלחץ. ישנם לוחות עץ המורכבים בסגנון "סנדוויץ'", כלומר שכבות עץ מודבקות זו על זו המעניקות ללוח עובי רב וחתך מעניין, לוחות בסגנון טלאים האופייניים לשימוש בפלטת לשולחנות ובוצ'רים, שלמעשה מודבקים מחתיכות עץ קטנות ושמעניקות ללוח מראה רב גוני ומאוד מעניין, וכמובן פלטות מלאות העשויות מחיתוך עץ מאסיבי. מהבנת אופיים השונה של לוחות עץ אפשר להבין שמחירים שונים נובעים מכמות העץ המצויה בשימוש להרכבת הלוח וכן מסוג העבודה שזו דורשת.

לוחות עץ מחירון

אם אתם בשלב התכנון הלא סופי של העיצוב תוכלו עדיין לווסת את עלויות החומר שתצרכו. כאשר תגיעו לבחור את לוחות העץ המתאימים לכם בקשו קודם לראות מחירון לוחות עץ כדי שתוכלו להבין מה בכלל נמצא בתקציב שלכם ומה חורג ממנו.
לפעמים נדמה לנו שדבר אחד הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים כי כך דמיינו או כי ראינו במקום אחר, או כי כך התרגלנו לעבוד, אך לא פעם אילוצי תקציב עשויים להכתיב צורך בשינוי העיצוב המקורי. בקריאת מחירון מראש תוכלו לבחור בטוב ביותר שנמצא בהישג ידכם, וכמובן גם להיעזר בבעלי המקצוע ובהמלצותיהם לשם כך ולוודא שתגרם מינימום פגיעה או פשרה על המראה הרצוי לכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול