אמנות הצריבה על עץ בטכנולוגיית לייזר

אמנות הצריבה על עץ בטכנולוגיית לייזר

עץ נחשב לחומר נוח לעיבוד וכבר בעבר נעשה בו שימוש נרחב לצרכי בנייה, דקורציה, קישוט ועוד. בכל עבודות הבנייה ועיצוב הבית והמשרד ניתן לראות שימוש במגוון סוגי עצים, כיום בבניה המודרנית נהוג לבצע עבודות דקורטיביות לחיפוי בעץ, ליצירת רהיטים מעץ מלא או מסוגי עץ אחרים, וניתן לראות במקומות רבים פרגולות, דקים ומחסנים מעץ מרהיב ביופיו ובאיכותו. בנוסף, כדאי לדעת כי באמצעות טכנולוגיית לייזר ניתן לצרוב על העץ כדי לשדרג את העבודה ולהציע אמירה אישית ומראה אמנותי יוקרתי ומרשים.

צריבה וחיתוך עץ בלייזר

אמנות הצריבה והחיתוך של סוגי עץ שונים בלייזר מאפשרים להגיע רמת דיוק גבוהה ולהציע ללקוח מראה יוקרתי וייחודי. יש מספר שיטות וטכניקות לצריבה על חומרי גלם כמו עץ, אך כדי להגיע לדיוק גבוה אין תחליף לטכניקת הצריבה באמצעות מכשיר לייזר מתקדם וחדשני. כדאי לדעת כי צריבה על עץ בטכנולוגיית לייזר אינה דבר של מה בכך, ובהשוואה לעטי הצריבה אותם ניתן לרכוש בכל חנות לכלי עבודה ולמוצרי אמנות, הרי מכשיר הלייזר מאפשר לצרוב כל דוגמה שרוצים, בדיוק מושלם ועם תוצאה איכותית ויפה.

לטכניקת הצריבה בלייזר על עץ יש שימושים רבים, בין היתר לצרכי עיטור רהיטים המיוצרים מעץ איכותי, לצריבת לוגו של חברה על מוצרי עץ שונים, ליצירת שילוט פנים וחוץ, ליצירת תוויות יוקרתיות ומיוחדות לעסק, לצריבת אלמנטים עיצוביים ועוד.

כדאי לדעת כי חברת מי השרון מציגה באולם התצוגה שלל יצירות אמנות מעץ, הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון עבודות דקורטיביות וליהנות מפריטים מעוצבים ומרשימים ביופיים, לבית ולמשרד. בנוסף, תוכלו לבחור במחסן העצים של החברה משטחים ועצים איכותיים מכל הסוגים, עליהם ניתן לצרוב בטכנולוגיית לייזר ולעצב את הפריט בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

צריבה אמנותית על כל סוגי העץ

ראוי לציין כי ניתן לצרוב בטכנולוגיית הלייזר על כל סוגי העצים, לרבות עצי צפצפה, מייפל, אלון, איפאה, אקליפטוס ועוד. צריבה על סוגי עץ שונים מחייבת ציוד מקצועי וניסיון רב. בהתאם לעובי העץ ולצרכי העיצוב יש לבחור בעוצמה ובמיקוד הנכון של קרן הלייזר כדי להגיע לתוצאה מרשימה, ללא פגיעה במרקם העץ. בנוסף, חשוב לדעת כי ככל שהעץ קשה יותר כך הצריבה עליו אורכת יותר זמן, ומעבר לכך ככל שהעץ בהיר יותר כך תתקבל צריבה בעלת ניגודיות גבוהה יותר.
לכן, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה באמנות הצריבה על סוגי עץ שונים. כך ניתן לבחור את סוג העץ המתאים ביותר לצרכי הלקוח, לקבל טיפים חשובים, וליהנות מביצוע מדויק ומרשים ביופיו ובמקוריותו. אמנות הצריבה בטכנולוגיית הלייזר מאפשר לצרוב שלל דוגמאות, עיטורים וטקסטורות על כל סוגי העץ. את הצריבה יש לבצע בהתאם לכיוון הסיבים כדי לקבל תוצאה איכותית ויפה לעין, לכן בחירת העץ הינה קריטית לקבלת תוצאות מרשימות.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול