עץ גושני מחיר

עץ גושני מחיר

מחסן עצים אמיתי יהיה ערוך לספק את רוב צרכי העץ כחומר גלם. כבכל תחום גם בהקשר למחסני עץ ישנם בעלי עסקים הממהרים להכריז שהם מפעילים מחסן עצים כאשר למעשה מגוון המוצרים שהם מחזיקים במלאי הוא מצומצם מאד.

עץ תמיד היה חומר גלם מבוקש לצרכי בניה, וגם כיום, לאחר שהתפתחו טכניקות בניה מודרניות במסגרתן אין כמעט הכרח להשתמש בעץ בכלל, הביקוש לעץ גדול. ובמיוחד עץ גושני, למרות המחיר הגבוה יחסית שלו כחומר גלם, הינו מוצר מבוקש מאוד. עובדה זו נובעת מיתרונותיו הרבים של העץ, מראהו, נוחות העבודה עימו, האווירה שהוא משרה ועוד. בזכות הביקוש בדרך כלל לא קשה למצוא מחסן עצים קרוב אולם תמיד נשאלת השאלה האם מחסן עצים מסוים הוא דווקא זה המתאים ביותר לצרכינו. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור מול איזה מחסן עצים לעבוד.

איכות לפני מחיר

איננו מציעים כלל וכלל לוותר על השוואת מחירים, במיוחד במחיר עץ גושני שהוא מלכתחילה לא זול, ברור שמחיר טוב הוא עניין חשוב ומהווה שיקול בעל משקל בבחירתכם מול מי לעבוד. אולם אל תמהרו לבחור רק על בסיס המחירים.

ישנם שיקולים נוספים שחשוב לקחתם בחשבון. בין אלה ניתן למנות את מקצועיות ואדיבות הצוות, איכות האחסנה והטיפול בעץ ועוד. עצה טובה מבעל מקצוע מנוסה יכולה להשפיע רבות על הפרויקט אותו אתם מתכננים, למשל יתכן שתבחרו להחליף לגמרי את סוג העץ איתו תכננתם לעבוד הודות להדרכה מסייעת שתקבלו במחסן.

שירות מקצועי יבטיח שהזמנתכם תהיה מוכנה בזמן ותתאים בדיוק להנחיותיכם, החיתוכים יבוצעו בתשומת הלב הראויה ולא כלאחר יד ועוד.

לאיכות העץ, כפי שהיא מתבטאת בטיב העץ עצמו ובטיפולים שעבר (למשל טיפולים המשפרים את עמידותו בפני נזקי מזג אוויר), השפעה ניכרת על מחירו. אם איכות העץ חשובה לכם שימו לב שאינכם מתפשרים עליה בתמורה למחיר נמוך יותר.

אל תסיקו מסקנות בנוגע לרמת המחירים לפי מחירים שאתם זוכרים. מחיר עץ גושני למשל עשוי להשתנות בעשרות אחוזים בהתאם לתנודות בהיצע ובביקוש המקומיים והעולמיים, ארץ המוצא, עלויות היבוא וכו'.

מוצרים במלאי

כאמור אחד המדדים הברורים לאיכותו של מחסן עצים הוא כמה עשיר מגוון המוצרים המוחזקים דרך קבע במלאי.

במחסן עצים טוב תוכלו למצוא לא רק עץ מסוגים שונים (אורן, איפאה, קומרו, אלון, תיק, מייפל, דובדבן ועוד) אלא גם סוגים שונים של חומרי גלם לעבודה בעץ – לוחות, קורות, עץ גושני וכמובן מנסרה מקצועית ועזרים לעבודה בעץ. במחסנים רבים תמצאו עצים מעובדים ותתקשו לאתר עץ מסיבי טוב, אולי משום שמחיר עץ גושני גבוה ביחס למוצרים אחרים, אך יחד עם זאת, כאשר הוא נדרש לעיצוב אין לו באמת תחליף.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, נוכל לספק פרטים נוספים, לייעץ ולסייע לכם כמיטב יכולתנו אפילו בעודכם בשלבי הבדיקה והתכנון המוקדמים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול