מחסן עצים ירוק – שמירה על הסביבה הטבעית

מחסן עצים ירוק – שמירה על הסביבה הטבעית

אנחנו רגילים לחשוב על עץ כחומר שנועד לשרת את מטרותינו בעיצוב, בנייה, תעשייה וכו', אולם הרבה קודם לכך לעצים חלק חשוב ומהותי בחיינו, במערך האקולוגי ובתמיכה בסוגי החיים השונים בו. לכן סחר עץ הוא אחד הענפים שדורשים יותר יושרה, יושר וסטנדרטים גבוהים לעבודה.

בארץ תמצאו מחסני עצים רבים אשר עוסקים במסחר בעץ מסוגים שונים ולמטרות שונות. מרבית העצים הנמכרים בארץ מקורם בייבוא מארצות שונות, חלקן קפדניות יותר באשר לתנאי הסחר בעץ ואחרות פחות.

לצערנו תקנים מחמירים אמנם קיימים, אך במדינות רבות שחיות עדיין בתנאי עולם שלישי, ושבהן קיימים מצבורים גדולים של סוגי עצים מגוונים, לא נאכפים תקני העולם המערבי, ויערות רבים הם הפקר לצרכיהן הכלכליים.

סחר עץ בישראל

במידה רבה חלה האחריות על הייבואנים והסוחרים בארץ לבחור את הספקים עמם הם מקיימים מגע עסקי, בכדי להבטיח כי הסחורה המגיעה לארץ עומדת בקריטריונים של סחר בעץ המקובלים בעולם ושמטרתם שמירה על בתי גידול טבעיים, היעד פגיעה בחי ובטבע, שמירה על הריאות הירוקות ההכרחיות להמשך קיום איזון אקולוגי וכן על בריאות הציבור. אולם צרכנות נבונה עשויה גם היא להועיל בכך.

רבים מן הלקוחות הפרטיים אינם מודעים למקורות העץ המיובא, ולזכותם לקבל מידע באשר לכך. מעצבים, אדריכלים, נגרים וקבלני בנייה דווקא יודעים כי חלים תקנים בינלאומיים בנוגע לסחר עצים וכי עמידה בהם מחוייבת על פי חוק.

כלקוח עומדת לכם הזכות וגם החובה המוסרית להתעניין במקורות העץ ובשאלה האם הוא נכרת בצורה חוקית, האם הוא מיובא תחת פיקוח בריאותי למען וידוא היעדר נוכחותם של מזיקים וכו'. כל אלו משרתים את כל הנוגעים בדבר – החל מייבואני העץ אשר זוכים להכרה וביסוס עסקי על סמך סחר חוקי והוגן עץ, דרך מגדלי העצים הפועלים על פי התקן ומתוגמלים על כך ע"י הקניינים, ולבסוף עד לצרכני הקצה שזוכים למוצרי עץ באיכות גבוהה, ללא סכנת פגיעה בסביבה והעברת טפילי עץ.

במי השרון אנחנו מקפידים על בחירת ספקי עצים המחוייבים לתקנות הסחר בעץ המקובלות בעולם, ומעמידים לרשותכם מחסן עצים גדול, עשיר, מגוון ומקצועי ללא כל פשרה על איכות, טיב ומראה חומרי הגלם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול