בולי עץ למכירה

בולי עץ למכירה

אהבה לעץ היא אחד הדברים המניעים את מי השרון כחברה מצליחה ביותר בתחומה. אי אפשר לטפל במוצרי עץ איכותיים ובלקוחות שמבקשים להגשים רעיונות חדשים מבלי לאהוב את החומר, להכיר אותו לכל מאפייניו ולנאמין שאפשר להוציא ממנו את מה שאי אפשר לראות בעין.

בדרך כלל מי שמחפש בול עץ למכירה, מחפש אחת משתיים: בול עץ לפיסול או עיצוב רהיט מיוחד, או בולי עץ להסקה. כאוהבי עצים בלב ובנפש – נחשו איזה תוכלו למצוא אצלנו במחסן?

מובן שאת הראשון.

במי השרון אנחנו מחזיקים מחלקה מיוחדת שמיועדת למציאת פתרונות לרעיונות הכי בלתי שגרתיים שתצליחו לאתגר אותנו בהם. עיצוב רהיטים פנים או חוץ בעלי אופי מיוחד, חיפוש אחר בול עץ למכירה שישרת אתכם בעבודה כמו בניית ספסל, או אפילו פסל אומנותי יחיד במינו, יצירת אומנות מעץ פרוס, הכל מכל וכל, וככל ששורה עליכם הדמיון ללא גבולות.

לעיצוב ריהוט בבול עץ למכירה או ריהוט בעץ גושני מחיר שבדרך כלל יהיה גבוה משמעותית ממחיר רהיט מאותה קבוצה ושמיוצר מקורות או לוחות עץ. הסיבה לכך טמונה בהיותם של מוצרי עץ אלו ייחודיים, מסיביים, ובלתי חסכוניים, במובן של שימוש בחומר רב בעל נפח מצומצם יחסית, כלומר בעץ שלא נפרש ועבר עיבוד לשם ניצול מקסימלי של שטח הפנים שלו, אלא להיפך – נותר במינימום עיבוד ולפיכך בעל שטח פנים קטן. למשוגעים לדבר, זה נראה סביר בהחלט, מי שלא מבין את זה, קרוב לוודאי שאיננו איש של בולי עץ, ולשמחתנו לעץ פתרונות רבים ומגוונים בנוסף.

זהירות! בול עץ למכירה באינטרנט

אנחנו דווקא נמנים על המצדדים באינטרנט ובאפשרויות שהוא פותח בפני הלקוחות הגולשים, אולם לא כל דבר נכון למצוא באינטרנט ובוודאי שלא לרכוש דרכו.

באתרים מסויימים תוכלו למצוא הצעות מפתות לרכישת מוצרי עץ במחירים נמוכים ואטרקטיביים. המודעות יפרסמו לעתים בול עץ למכירה מסוג נדיר, יפרטו בדיוק את אופו העיבוד והגימור של בול העץ ואף יציגו תמונות לתארו.

מבלי להכפיש ולהכליל לגבי אף אדם שנוהג ביושר ומתאר את הדברים לאשורם, חשוב לדעת להיזהר מרכישת עצים באינטרנט.

אם מצאתם שמוצע בול עץ למכירה באינטרנט חשוב לגשת ולראות אותו במו עיניכם, ואפילו למשש, להריח ולחוש בכל דרך אפשרית. בכדי שעץ יהיה שמיש עבורכם עליו להיות מטופל היטב ושמור בתנאי אחסנה המתאימים לו, כל מצב אחר עלול לגרום לו לבעיות וחולי.

אם מטרתכם להפכו לרהיט או פסל תרצו למשל לוודא שזהו בול עץ מלא, כזה שלא רוקן מתוכנו.

לכל מטרה שהיא תצטרכו לוודא שהעץ איננו נגוע בתולעי עץ או טפיל אחר שגורם נזק לעץ, ואם בכוונתכם לעבדו אל תוותרו גם על בדיקה שתאשר שהעץ איננו יבש או ישן מדי, באופן שיגרום לו להתפורר תוך כדי עבודה.

לבירור נוסף ושאלות חשובות לפני שתקנו בול עץ למכירה, אל תהססו לפנות למי השרון.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול