בונדקס – הפתרון לצביעת ושימור מוצרי עץ

בונדקס – הפתרון לצביעת ושימור מוצרי עץ

מוצרים כגון דקים, פרקטים, רהיטים, גדרות ומחסנים העשויים מעץ טבעי מעניקים לסביבתם אווירה ייחודית, יוקרתית ונעימה. יחד עם זאת, מאחר שהעץ הינו חומר חי נדרשים מוצריו לשימור ולהגנה תקופתיים, במטרה להבטיח עמידות וחזות נאה של העץ, וגם להגן עליו מפני חבלות ושריטות, פגעי מזג אוויר ומזיקים שונים. הגנה זו מסופקת בין היתר באמצעות שכבות צבע ולכה ייחודיות לעץ, כאשר כל סוג צבע נועד למטרה שונה. בשוק המקומי ניתן למצוא סוגים רבים של צבעי עץ הנבדלים זה מזה ברמתם, ואין ספק שהמוצרים הטובים ביותר הם אלו של בונדקס אותם ניתן לרכוש דרך מחסן עצים איכותי וגדול.

המותג בונדקס

בונדקס הינה שם דבר עבור מוצרי צביעת עץ איכותיים. מדובר במותג המיוצר על ידי Dyrup, חברת ענק בינלאומית הממוקמת בדנמרק ושולטת בשוק האירופי. מוצרי בונדקס כוללים קשת רחבה של פתרונות עבור תחזוקת ושימור מוצרי עץ, וניתן למצוא אותם בחנויות בניין מובחרות או מחסן עצים איכותי.

היכן כדאי לרכוש בונדקס

כאמור, את מוצרי בונדקס אפשר לרכוש במספר מקומות, כמו חנויות בניין, רשתות עשה זאת בעצמך וכן במחסני עצים. חשוב לדעת כי מחסני עצים הינם המקום המומלץ לרכישה, ובמיוחד מחסנים גדולים ומקצועיים. דוגמא לכך מהווה מחסן עצים מי השרון המחזיק במגוון סוגי מוצרים בונדקס במחיר משתלם, ואף מעסיק צוות מקצועי ומיומן. אנשי הצוות מעניקים ללקוחות הסבר מלא ומפורט אודות סוג המוצר הנחוץ להם ולגבי אופן השימוש הנכון והמדויק, כך שבעזרתם ניתן לקבל את ההגנה האופטימאלית ממוצרים איכותיים אלו.

סוגי מוצרי בונדקס

בונדקס מציעה קשת רחבה של מוצרים המתאימים לשימושים שונים, ושנועדו לספק הגנה לעץ:

צבע מגן חצי שקוף לכל סוגי העץ.
צבע אטום או חצי שקוף לעץ על בסיס מים.
שמן דק הדוחה מים ומשמר את העץ.
צבע שקוף למוצרי עץ במבוק.
צבע בונדקס UV שקוף המגן מפני פגעי מזג האוויר.
חומר שימור לעץ ולהגנה מפני מזיקים, טרמיטים וריקבון.
לכה בונדקס שקופה על בסיס מים לפרקט עץ.
לכה שקופה לשימוש בתנאי ים.
מרק עץ לתיקון פגמים גדולים.
ווקס קיט- למילוי סדקים וחריצים קטנים בעץ.
עט תיקון – לכיסוי מהיר של שריטות קלות בעץ.
ווקס עץ המרענן ומגן על רהיטים ומשטחי עץ בבית.
בונדקס שמן טיק לשימור, חידוש והגנה על מוצרים העשויים מעץ אקזוטי.
קליר לק – לקה שקופה לשימוש פנימי הבטוחה לרהיטי ילדים.
עצות לשימוש נכון בצבעי וחומרי הגנה לעץ

טיפול, שימור, הגנה וחידוש של עץ בעזרת מוצרי בונדקס או כל חברה אחרת דורשים הבנה בסיסית בתכונותיו של העץ. כמו כן, יש להכיר את חומרי הצביעה השונים, ואת הכנת משטח העץ באופן נכון לקראת הצביעה כדי להבטיח משטח אחיד ומלא שיספק הגנה אופטימאלית. לפניכם מספר עצות מועילות:

ניתן לדעת אם משטח העץ נדרש לשכבת הגנה על ידי הנחת מטלית לחה על פניו למשך מספר דקות. אם צבע העץ מתכהה, זהו סימן שאינו אטום כראוי ולכן נדרש לשכבת הגנה חדשה.
יש לדאוג שמשטח העץ יבש ונקי מאבק, שומן, שרף, קורי עכביש, לשלשת ציפורים, עובש או כל גורם לכלכוך אחר. את הלכלוך יש להוריד בעזרת מטלית יבשה או לגרדו בעדינות בעזרת מברשת עץ או מגרדת. נקודות של שרף יש להסיר באמצעות מדלל ניטרוצלולוזי.
מומלץ לשייף בעדינות את פני השטח של העץ לצורך יישורם והחלקתם, ולהורדת שכבות צבע ישנות. חשוב להימנע משיוף מאסיבי ההופך את מרקם העץ למחוספס ובלתי אחיד, ומקשה על מלאכת הצביעה. לאחר השיוף יש לנקות את האבק שנוצר עם מברשת רכה.
לאחר הניקוי יש לצבוע את העץ עם מוצר בונדקס מתאים, ובהתאם להוראות שעל גבי האריזה. חשוב לדעת כי שכבה דקה מתאימה בעיקר לריהוט, גדרות, דקים ופרגולות, ואילו שכבה עבה מתאימה למשקופי דלתות ולחלונות. בכל מקרה, על הצביעה להיות רציפה ובכיוון סיבי העץ .
במידה שנשאר צבע לאחר גמר הצביעה, יש לאטום היטב את הקופסא ולהפוך אותה עם המכסה כלפי מטה. צורת העמדה זו מאריכה את חיי המדף של המוצר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול