קורות עץ מחיר

קורות עץ  מחירים ועלויות

קורות עץ הינן חומר בנייה נפוץ ונחוץ במרכיבי הבית, כגון ברהיטים ודקים, בשלד המבנה ובגדרות, בפרגולות, במחסנים ובבתי עץ. לכן גם שונות הקורות זו מזו בהתאם לייעודן, וייגבה עבור קורות עץ מחיר שונה בהתאם לסוג העץ, לעוביו, לאופן עיבודו ולאיכות הקורה. חשוב לדעת כי מחסן עצים אמין ומקצועי הינו הכתובות המומלצת ביותר לקניית קורות עץ, מאחר ובו ניתן לבצע הזמנות גדולות של קורות בגדלים מדויקים. בנוסף, תקבלו עבור קורות עץ מחיר משתלם יותר במחסנים מקצועיים בהשוואה לנגריות או חנויות, וזאת בהיותם עסק סיטונאי.

מהי בדיוק קורה ?

על פי רוב קורה היא גוף מלבני המשמש כמרכיב בסיסי בבנייה, ומיועד בדרך כלל לגשר בין מפתחים כחלק ממערכת שלד המבנה אשר תפקידו לשאת את עומסי המבנה ולספק יציבות ותמיכה. קיימים מספר סוגי קורות, כדוגמת קורה המונחת על גבי שני סמכים, קורה הרתומה בשני צידיה לקיר או עמוד, וקורה הרתומה רק בצידה האחד בעוד צידה השני מוחזק באוויר. סוג הקורה, גודלה, עובייה ואופן חיבורה משתנים בהתאם לסוג הבנייה שעבורו היא מיועדת. כמו כן, קורות עשויות ממספר שונה של חומרים, ובניהם אבן, פלדה, בטון מזוין וכמובן גם קורות עץ. מבין אלו, ייגבה לרוב עבור קורות עץ מחיר זול יותר בהשוואה לקורות מחומרים אחרים.

קורות עץ מאז ועד היום

קורות העץ הן חומר בנייה טבעי עתיק יומין שהיה ועודנו אמצעי בנייה מקובל ונפוץ. הקורות מנוסרות מתוך גזע העץ בכיוון סיביו ומנצלות את תכונותיו הטבעיות כדי להימתח ולהתמודד עם תנודות ושינויים של גורמי הטבע השונים, ובנוסף ניתן לייצר קורות עץ ישרות, ארוכות וקלות יחסית בהשוואה לחומרי גלם אחרים. בעבר הייתה נפוצה הבנייה מעץ רק במקומות מיוערים, מכיוון שנגבה עבור קורות עץ מחיר גבוה מאוד במקומות ללא עצים. מעניין לדעת שעקב מגבלת אורכה של קורת העץ, הנובעת מגודלם של העצים בטבע שלרוב אינו עולה על שישה מטרים, הפך גודל זה לרוחב המקסימאלי המקובל במרבית החללים של מבנים. בימינו קורות העץ משמשות כמרכיב חשוב בעולם הבנייה למטרות שונות ומגוונות, וחשוב לציין כי לכל דגם של קורות עץ מחיר שונה בהתאם לסוג העץ ולאיכותו. מחסן עצים מקצועי הוא הכתובת הנכונה לקבלת מידע מפורט אודות קורות העץ ומחיר רכישתן, ולבחירת סוג הקורה המתאים במדויק לצרכיכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול