ניקיון לאחר שיפוץ ועבודות עץ

ניקיון לאחר שיפוץ ועבודות עץ

למה מתכוונים בניקיון אחרי שיפוץ? לאוו דווקא לנקות את הרצפה בבית וזהו או לסדר. אלא, ניקוי יסודי של הבית. במהלך התקנת פרקטים, התקנת פרגולות, או חיפוי קירות בעץ, כל רהיט צבר אבק ונסורת רבה מתעופפת באויר. כל פינה התלכלכה גם אם לא רואים, בזמן השיפוץ עפו שבבי עץ, מתכת, חלקיקים קטנים שבקושי רואים אך מופיעים המון על הרצפה. בנוסף סבירות גבוהה שהשתמשו בשיפוץ בכל מיני דבקים וחומרים אשר מסוכנים ורעילים וניקיון לא איכותי מספיק יוביל לכך שבעתיד נוכל להיפגע מהם אם לא ניזהר וננקה כמו שצריך. לכן אסור לזלזל בניקיון אחרי שיפוץ, שילמתם הרבה כסף על שיפוץ והיום התקנת פרקטים וחיפויי עץ ברמה גבוהה הן עניין לא זול. כדי שהבית יהיה מקום יותר כיף לחיות בו ולגור בו ויותר יפה לעין, מומלץ להשקיע עוד טיפה כסף בחברה מקצוענית לניקיון שיבואו וינקו את הבית במהירות ויעילות ולא ישאירו זכר לעבודות שהיו קודם.

ההשפעות הלא ברואית של השיפוץ ולמה חשוב לבצע ניקיון יסודי?
החומרים בהם משתמשים במהלך שיפוצים ועבודות עץ, לדוגמא דבקים או צבעים, גבס ועוד חומרים דקורטיביים בעיקר שמהחומרים הללו עולים דברים מזיקים ובעלי השפעה שלילית על הבריאות. נסורת למשל עלולה לגרום לפריחות בגוף, אבק רב עלול לגרום לאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה, ושאריות של צבעי עץ עלולים גם הם לגרום לאלרגיות למי שייגע בהם ולכן חשוב לבצע ניקיון יסודי לפני שנכנסים חזרה לבית אחרי השיפוץ ובמיוחד אם מכניסים לחדר ילדים וזאת כדי להמנע ממצבים לא נעימים של פריחות וגירודים מציקים. חשוב שהניקיון יתבצע ביסודיות רבה ולא יפסח על אף חדר בבית, גם אם לא היה שיפוץ בו או שהוא נראה לכם נקי, שוב אותם חומרים או אפילו אבק עלול להצטבר שם ולגרום לדברים לא נעימים כמו התעטשויות או שוב אותם גירודים מציקים שהזכרנו מקודם.

הפיתרון – ניקיון על ידי מומחים
ובכן זה לא דבר שגורם לכם להיות שקועים בו כל היום או בלחץ היסטרי אבל כן זה נושא שאסור להתעלם ממנו. לכן כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר ושהבית יהיה נקי ומסודר מומלץ ורצוי לאחר שיפוץ לבצע ניקיון יסודי עם החומרים הכי חזקים ומיוחדים שיש להסרת כתמים, אבק, לכלוך וכמובן לרענן את הבית. מכיוון שאין ברשתונו את הידע הרב לניקיון כזה, לפחות לרוב האוכלוסיה אין, מומלץ שהניקיון יבוצע על ידי חברת ניקיון איכותית שתבטיח לכם בית נקי כמו חדש, רענן ומקום שכיף לחיות בו. חברת ניקיון כזו יש רבות טובות ורבות רעות, כדי למצוא את המתאימה עבורכם חפשו חוות דעת, דירוגים ואף המלצות על כל חברה בה אתם מעוניינים לביצוע מלאכת הניקיון הנדרש עבורכם ותגבשו החלטה מה לעשות, חברת ניקיון איכותית או ניקיון עצמאי באמצעות מוצרי ניקיון ואביזרים חדישים שיעזרו לכם להגיע לרמת שלמות.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול