מדרגות מעץ יופי בעיצוב מהטבע

מדרגות מעץ יופי בעיצוב מהטבע

כאשר אנו בוחרים סוג של עץ עבור התקנת מדרגות לבית שלנו, כאשר אנו מלטפים את הקורות היפים, החלקים והמרשימים שישמשו לבניית מדרגות מעץ לבית, לחצר או למשרד, אנו יכולים לפתע לראות כי כל מדרגה תהיה שונה, מיוחדת ומעוצבת כמו יצירת אומנות טבעית שמעטרת את הכניסה לבית, את העליה לקומה או למפלס הבא, או את החצר שלכם. כל מדרגה תהיה שונה, יפה ומיוחדת כמו פתיתי שלג שלעולם אינם זהים. לכן, כאשר אתם בוחרים עץ חזק ומתאים למדרגות שתתקינו בבית שלכם, אתם למעשה מכניסים הביתה יצירת אומנות. ישנם סוגים שונים של עצים המתאימים למדרגות כגון: אלון, אגוז, אורן, אקציה ועוד. חשוב שתראו ותכירו אותם לפני שאתם מחליטים. מלבד היופי והגוון של העץ, חשוב שבמחסן העצים שבו תקנו את הלוחות או את המדרגות המוכנות תקבלו הדרכה מתאימה כדי להתאים את סוג העץ למדרגות, למיקום שלהן ולשימוש שלהן. כמו כן חשוב לברר לגבי אופן הטיפול בעץ במשך הזמן כדי שהבית שלכם יעוטר בסולם של מדרגות עץ שתמיד נראות במיטבן, אינן מתבלות וכמובן אינן מחליקות. כאשר מתקינים בבית מדרגות העשויות מעץ, חשוב להתאים את העיצוב שלהן לשאר הבית, בין אם זה בצבעים ובין אם זה בהתאמה לרהיטי עץ או פרקט עץ. כשאתם קונים עץ במחסן העצים המדהים בגודלו של מי השרון, לא תוכלו להישאר אדישים למגוון העצום של מוצרים מעץ שעומד לרשותכם.

עיצוב כולל לבית ולחצר

אם כבר מדברים על עיצוב כולל, כדאי לדעת כי עצים נוספים שמתאימים למטרה זו הם מהוגני ואגוז, איפאה, מייפל, דובדבן ועוד. באמצעות התאמת העץ לבית כולו תעניקו לו אוירה ביתית וחמה. אם תשלבו מדרגות מעץ עם רהיטי עץ או פרקט בתוך הבית, או עם דק מעץ בגינה, תעצימו את החוויה הביתית, הכפרית והחמימה שעץ יכול להעניק לכם. מסיבה זו ישנם גם משרדים רבים שמשלבים אותן בעיצוב מרחב העבודה שלהם, כשרבים מנצלים את המראה היוקרתי העדין שאפשר להשיג בדרך עיצובית זו. עיצוב מדהים ומקורי אפשר להשיג בשילוב עם מעקות מתכת, זכוכית, או חומרים אחרים ואפילו לעצב את המדרגות כמדרגות תלויות, או מדרגות לוליניות. לכן, מדרגות עץ מתאימות מאוד כדי להגיע לעליית הגג, בכניסה לבית, במעבר בין מפלסים בתוך הבית עצמו, בגינה ואפילו ליד הבריכה. כדי לבחור את העץ המתאים לכל מטרה, התייעצו קודם עם המומחים במחסן העצים של מי השרון וכך גם תוכלו להגיע למינימום טיפול ואחזקה ומקסימום שימור ואיכות במהלך השנים.

עוד יתרונות למדרגות העשויות מעץ

מלבד האלמנט העיצובי הברור שאפשר להשיג בהתקנת מדרגות מעץ, הן גם קלות יותר באופן משמעותי מאשר מדרגות אבן, ולכן התקנתן קלה יותר שכן אין צורך בבסיס מאסיבי כמו במדרגות כבדות יותר. דבר זה משפיע גם על המחיר. לכן השילוב בין האלמנט העיצובי לבין מחיר והתקנה הוא שמקנה למדרגות עץ יתרונות רבים נוספים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי בכל זאת מדובר במדרגות ולכן יש להקפיד להתקין אותן על פי כל כללי הבטיחות כדי למנוע סכנות נפילה או החלקה בין אם מדובר במדרגות בתוך הבית או בחצר. כאן, אף פעם אסור לחסוך, ולא משנה איזה סוג של מדרגות בחרתם להתקין. בחירה מתאימה של עץ היא גם בחירה עיצובית בשל הגוונים השונים שיש לסוגי העץ, למראה הקליל או הדחוס שלהם, לטקסטורות הטבעיות שעיצב הטבע. כך תוכלו להשיג שילוב של עיצוב, יופי, חיסכון ובטיחות במקום אחד.

כאשר אתם בוחרים להתקין מדרגות מעץ בבית עצמו, בחצר או במשרד במטרה להשיג מראה כולל אחיד ומעוצב, חשוב להתיעץ עם המומחים במחסן של מי השרון לגבי בחירת העץ המתאים והתאמתו לפרקט או דק שגם אותם תוכלו לבחור באותה הזדמנות. בתור יבואנית עץ גדולה החברה שלנו מספקת לכם עץ משובח לכל מטרה, מהיבואן ישירות לצרכן. כאן תוכלו להשיג את כל ההדרכה הדרושה החל בבחירת העץ, התכנון וההקמה, תקבלו הדרכה לגבי טיפול ואחזקה, כולל חומרים מתאימים לכל מטרה. אצלנו תקבלו אפילו הדרכה לנגר החובב על כל השלבים. אם בחרתם בנגר מקצועי לבצע את העבודה עבורכם, או במעצב פנים או אדריכל שמסייעים לכם לתכנן את ביתכם, תוכלו לבוא ביחד איתם לסיור אצלנו ולראות בעיניים את המגוון הרחב העומד לרשותכם. כאן תוכלו להתייעץ, להחליט, להתלבט כדי להגיע ביחד לבחירה של המדרגות המתאימות לכם עם שילובים שונים בינן לבין עצמן או עם שאר הרהיטים בבית, וגם לוודא את התאמתן לפרגולה ולדק שאתם מקימים ביחד.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול