מחיר פרקט עץ טבעי

מחיר פרקט עץ טבעי

למה כדאי לבחור בטבעי למרות גובהו של מחיר פרקט עץ?

בתחום העיצוב לבית תמצאו כי פרקט עץ מדורג גבוה מאוד בין המוצרים אשר תורמים לעיצוב להיות איכותי יותר, מוקפד יותר ואקסקלוסיבי יותר. מרבית מעצבי הפנים מעדיפים היום להכיל שטחים ניכרים משטחי הבית אשר מרוצפים בפרקטים, והבחירה בסוג הפרקט נובעת ברוב המקרים משיקולי מחיר הפרקט. מחיר פרקט עץ, באופן מובן, גבוה יותר מזה של הסינטטי, ועל כן תמצאו שימוש בו בעיקר בבתי יוקרה, או במשרדים יוקרתיים.

דווקא במאמר זה ננסה להפריך את התפיסה שלפיה פרקט עץ הוא מותרות השמורות לבעלי יכולות כלכליות בלתי מוגבלות, ונציג לכם את היתרונות שהופכים מחיר פרקט עץ למשתלם וכדאי, גם לעומת מתחריו הסינטטיים והזולים יותר.

מחיר פרקט עץ משתנה לפי סוג העץ וסוג הפרקט שתבחרו, (תוכלו לקרוא על סוגי העצים השונים המוצעים כמתאימים לפרקטים במאמרינו בנושא או בקטגוריית עצים קשים), אך ככלל מתאימים במיוחד עצים קשים, שמאפשרים יציבות ועמידות הפרקט. סוגי הפרקטים המוצעים לכם מעץ נעים בין פרקט גושני מסיבי – כלומר פרקט עץ מלא, לעומת פרקט רב שכבתי- אשר בנוי שכבות של עץ טבעי, אך מבוסס על עצים פחות יקרים בשכבות הבסיס וגימור לוח עץ דק שתוכלו לבחור לפי טעמכם, גם אם מדובר בעץ יוקרתי וייחודי. מבין השניים מחיר פרקט עץ מסיבי/ גושני יהיה גבוה יותר במעט.

עכשיו משאמרנו זאת, חשוב לומר כי האלטרנטיבה הסינטטית מציעה לכם מחיר פרקט נמוך באופן משמעותי. מדוע אם כך תעדיפו לשלם את מחירו של פרקט עץ?

לעומת פרקט סינטטי אשר מורכב מתרכובת של שבבי עץ דחוס עם מיני דבקים, פרקט עץ עשוי מעץ בלבד. פרקט עץ מציע לכם מוצר טבעי לחלוטין, בהרכבים שונים לפי סוג הפרקט, ולפיכך הוא גם מתנהג כחומר טבעי בסביבת מחייתכם.

פרקט עץ מאפשר לכם בחירה בסוג הגימור שתעדיפו. פרקט סינטטי מגיע בדרך אחת מן המפעל, כאשר על גביו מודפסת דוגמה דמוית עץ שלא תוכלו לשנותה. כאשר אתם בוחרים בפרקט עץ מלא אתם מקבלים את מראהו הטבעי של העץ, שאיננו משוכפל והינו חד פעמי, ובנוסף תוכלו לבחור גם האם לצבוע אותו, או להעניק לו גימור בשמן או בלכה, לפי העדפתכם.

אחד המדדים המשפיעים על מחיר פרקט עץ הוא עמידותו ואריכות ימיו, כמו גם בקרב פרקטים סינטטיים. ככל שהמוצר המוצע לכם הוא זול יותר, כן תוכלו לנחש כי עמידותו פחותה. יתרונו של פרקט עץ, מכל סוג שתבחרו, הוא בכך שניתן לשפצו ע"י שיוף וחידוש שכבת העץ העליונה מספר פעמים, בעוד שבלאי של פרקט סינטטי איננו ניתן לתיקון.
אנו מאמינים שכל אלו מציעים שכדאי לשקול שוב בטרם הרכישה הסופית, וכי תגלו שבראייה ארוכת טווח מחיר פרקט עץ אינו גבוה מהותית מזה של מתחריו הסינטטיים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול