פרקטים בתל אביב

פרקטים בתל אביב

פרקטים בתל אביב זוכים לפופולאריות גוברת והולכת מאז אמצע שנות התשעים.

ישנן מספר סיבות לביקוש הרב לפרקטים בתל אביב מהן הנוגעות לאופי המבנים בעיר ואחרות הנוגעות לאופי התושבים. אם גם אתם שוקלים להתקין רצפת פרקט בדירה או בעסק בתל אביב תוכלו להסתייע בהכרת המניעים השונים המשפיעים על בחירותיהם של תושבי העיר בכל הנוגע לפרקטים.

פרקטים עדיין נחשבים לאלמנט יוקרתי בעיצוב פנים. בעבר מחיר גבוה יחסית הצדיק תפיסה זו אולם כיום קיימים סוגי פרקטים (במיוחד פרקט למינציה מחומרים סינטטיים) שמחירם הנמוך הופך אותם זמינים לכלל האוכלוסיה ולא רק לבעלי תקציבים נדיבים במיוחד.

לא רק פרקטים ניתן למצוא כיום מחומרים סינטטיים (בדרך כלל מדובר באבקת עץ דחוס היצוקה לתצורת לוחות כשעל פניהם העליונים הדפס דמוי עץ). דקים סינטטיים הם חידוש דומה מתחום הדקים ותורם לגידול בביקוש גם בתחום זה, מכיוון שהמבנים בתל אביב הם ברובם מרובי קומות הרבה מן הדקים המצויים בה מותקנים במרפסות ולא בגינות.

הביקוש העצום לדירות בתל אביב הוא עובדה מוכרת. ביקוש זה מבטיח לבעלי בתים היצע מספיק של שוכרים פוטנציאליים כך שהם אינם חשים צורך להשקיע משאבים בשיפור המראה או נוחות החיים של הדירה אותה הם מציעים להשכרה.

שוכרים רבים, במיוחד כאלה המתכוונים לגור בדירה זמן רב, מוכנים (בלית ברירה) להשקיע מכספם כדי להפוך את דירתם לנעימה יותר.

הירידות שתוארו במחירי פרקטים בשילוב מאפייניהם של פרויקטים של שיפוץ דירות על ידי הדיירים ששוכרים אותן תורמים רבות לעליה המתמדת בפופולאריות של פרקטים בתל אביב.

תל אביב היא עיר קוסמופוליטית למהדרין. מצוי בה הכול מכל. לאור הרבגוניות שמציעים סוגי הפרקטים השונים אין פלא שנתקלים בכל כך הרבה רצפות פרקט בעיר.
למשרדי חברות מקנה הפרקט תחושה מזמינה של אמינות הנתמכת בהצלחה, במסעדות יוקרתיות מעניקה רצפת פרקט גושני (פרקט מלוחות עץ מלא) תחושת ביתיות נושנה של עסק ותיק ומנוסה, בעלי חנויות מעוצבות בוחרים בפרקט עץ שכבות המעניק אווירת פאר אוטנטית.

לפרקט יתרונות מוכרים הן מבחינה אסתטית והן בזכות תכונות מעשיות רצויות, כגון בידוד יעיל מחום, תרומה לאקוסטיקה, נוחות הניקוי והתחזוקה (במיוחד בפרקט למינציה) ועוד. יתרונות אלה, יחד עם מגוון הפרקטים הגדול הקיים בשוק מבטיחים שניתן למצוא פרקט מתאים כמעט לכל חלל וכך שוב גובר ביקוש לפרקטים בתל אביב.

אין קושי למצוא חנויות פרקטים, מחסני פרקטים, מחסני עצים העוסקים גם בממכר פרקטים ומתקיני פרקטים שהם בעלי מקצוע אמינים. לא חייבים לחפש רק בתוך תל אביב עצמה, עסקים רבים הממוקמים באזורי תעשיה קרובים (כגון חולון, אור יהודה, פתח תקווה ועוד) ערוכים לספק שירות לעיר הלבנה בדיוק באותו אופן שעושים זאת עסקים מקומיים.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול