רצפת פרקט

רצפת פרקט

רצפת פרקט היא דבר שנמצא היום כמעט בכל עיצוב או חידוש בית. היא משמשת לא רק את הצורך הפרקטי אלא גם את העיצוב, ועל כן חשוב לקחת בחשבון את מאפייניה השונים שיכולים לתרום למראה הכללי, וכן את הסוגים השונים של פרקטים בכדי להתאים בין המראה הרצוי לסוג הפרקט שתבחרו.

במצאי הקיים בשוק תוכלו לבחור בין רצפת פרקט טבעית לסינטטית, עץ מלא או עץ בשכבות, עץ צבוע או טבעי ובתוך כל אלו עוד תוכלו למצוא אפשרויות ביניים לרוב.

כאשר ניגשים למלאכת התקנת רצפת פרקט חשוב לא רק החומר ממנו היא עשויה, אלא גם תכנון ההתקנה והמראה הרצוי לכם – האם תירצו רצפה במשטח אחיד או התקנת פרקט עם מרווחים? האם כיוון התקנת הלוחות יהיה לאורך החדר או לרוחבו ?האם תבחרו בעץ צבוע או טבעי? האם תרצו לכה מבריקה או מט? שאלו תרבות שנוגעות לפרטי עיבוד הלוחות ושישפיעו על המראה הסופי של הפרקט שלכם.

כאשר מתקינים רצפת פרקט מעץ טבעי, בשונה מפרקטים או דקים סינטטיים למשל, יש לקחת בחשבון שמראה העץ משתנה מעט עם הזמן. הדבר עובד דווקא לטובת העיצוב במרבית המקרים, שכן העץ מקבל מראה אותנטי ועמוק יותר, הוא משתלב באופן נכון יותר בחלל החדר, ומקבל את אופיו עליו. שימוש בחומר כזה מעניק לכם עיצוב חי, טבעי, דינמי ואותנטי, ומעלה בכמה רמות את הלוק הכללי של הבית.

כאשר בוחרים פרקט מחיר הוא שיקול לא מבוטל. כמו למעשה כל חומרי העבודה שבאים לשימוש בעיצוב הבית גם כאן חשוב להבין שתג המחיר הוא לא רק זה שנושא את המספר המציין עלות למטר רץ. רצפת פרקט היא דבר שנמצא בשימוש שוטף, רציף ושוחק לאורך שנים רבות ומהווה חלק נכבד ממראה הבית ותופסת חלק חשוב בחלל. כאשר שוקלים את החומר ממנו תתקינו את רצפת פרקט חשוב לשקלל גם את מידת העמידות שלה, דרגת השחיקה והחוזק,
פרמטרים שיעידו על אופן השימור של מראה הפרקט בטווח של שנים קדימה. ככל שרצפת פרקט עמידה ואיכותית יותר אמנם צפוי מחירה ראשוני להיות גבוה מזה של מוצרי מדף משיקים, אך בטווח הארוך היא גם תתגלה כהשקעה טובה יותר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול