כיצד לבחור את שולחן האוכל המתאים לכם

כיצד לבחור את שולחן האוכל המתאים לכם

פינת האוכל הפכה למקום בעל חשיבות בשנים האחרונות. עם חיי השגרה הלחוצים המוכרים לכל משפחה, המפגש המשפחתי סביב השולחן במהלך ארוחות משותפות הפך לחשוב מאין כמותו. זהו גורם מלכד המזכיר לכל אחד מבני המשפחה את המסגרת המשפחתית החמימה אליה הוא שייך. בשל חשיבותה של פינת האוכל חשוב כי התחושה במהלך אותן ארוחות תהיה נעימה והארוחות יתנהלו בנוחות. לשם כך יש לעשות עבודת הכנה ולהשקיע מחשבה בטרם רוכשים את פינת האוכל.

לבצע עבודת מדידה
אחד הדברים הראשונים שיש לעשות הוא למדוד את מידותיו של המקום המוקצה לפינת האוכל. ניתן למצוא שולחנות אוכל בגדלים שונים אך ישנם לא מעט שולחנות אוכל מתקפלים או נפתחים המאפשרים לכם בחיי היום יום להסתפק בשולחן בעל מידות מסויימות ובעת הצורך כמו במהלך ארוחה משפחתית חגיגית להזיז אותו מפינת האוכל ולפתוח אותו, שולחנות כאלה ניתן למצוא מחומרים שונים, מתכת, עץ, אלומיניום ועוד. על פי מידותיה של הנישה המיועדת להיות פינת אוכל ניתן גם להתכוונן על צורת השולחן. אם המקום הוא צר וארוך תתאים יותר צורה מלבנית. אם צורתו ריבועית יותר ניתן לרכוש שולחן ריבועי, עגול או מלבני שאינו צר מאוד וארוך. כך תוכלו להתמקד בשולחנות הרלוונטיים עבורכם.

בחירת חומר הגלם
שולחנות אוכל עשויים חומרים שונים כאשר כל חומר תורם ליצירת אוירה שונה. שולחן עץ מלא יוסיף למטבח ופינת האוכל נופך כפרי וחמים. שולחן העשוי מתכת דווקא יוסיף אווירה מודרנית וקרירה. כמובן שיש להתחשב בבני הבית בבחירת החומר. אם זהו בית עם ילדים קטנים מומלץ שלא יהיה עשוי זכוכית אם ברצונכם שישמר לטווח ארוך. אם הילדים קטנים כדאי שלשולחן גם לא יהיו פינות חדות. היום ניתן למצוא שולחנות בעלי פינות מעוגלות או שהשולחן יהיה עגול.
שולחנות עץ הם שולחנות בד"כ יקרים יותר, אך גם עמידים יותר בכל הנוגע לאבק ומזג האויר הישראלי, הם חזקים ונותנים מראה יוקרתי.

האווירה הנוצרת סביב השולחן
בחירת השולחן תורמת ללא ספק להתנהלות הארוחה ולאווירה הנוצרת. כדאי לרכוש שולחן שבו יוכלו כל בני המשפחה לשבת בנוחות ובחופשיות ללא הצורך להצטופף. אם ברצונכם ליצור אוירה של אחדות ושיוויון, שולחן עגול ללא ספק יתרום לכך. שולחן ללא פינות בו לא קיים המושג: ראש השולחן יביא לתחושה מיוחדת עבור כולם. כדאי שהשולחן יהיה גדול בשטחו במידה כזו שיהיה ניתן להניח במרכזו כלי אוכל כמו קערות או צלחות מרכזיות מבלי לחוש צפיפות.
היום ישנן פינות אוכל מגוונות העשויות חומרים שונים, צורות שונות, גדלים שונים וכוללות שלל אפקטים לנוחות כמו אפשרות קיפול או פתיחה. התאימו את פינת האוכל לגודל המקום, לעיצוב הבית ובעיקר לנוחות שלכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול