עיצוב עץ במשרדים

עיצוב עץ במשרדים ועסקים

משרדים, בדיוק כמו בתים, נוהגים לקנות קודם כל בעזרת העיניים. לא משנה כמה שיקולים היגיוניים יש בבחירת משרד מסויים, בסופו של דבר ההחלטה לקנות או לקנות משרד תהיה תלויה בשילוב בין מענה על הדרישות ההגיוניות והרציונאליות לבין חיבור פנימי מן הבטן למה שמהמשרד משדר וכיצד מרגישים בביקור בו. בדיוק בשל הסיבה הזו, רצוי להכין את המשרד באופן מיוחד לקראת המכירה שלו.
אם מדובר במשרד יחיד המצוי בשטח עצמאי, הרי שהכנת המשרד עומדת באחריות בעל המשרד שמוכר אותו. לשם כך, בעל המשרד יכול להיעזר במומחים להכנת נכסים לקראת מכירה כמו חברת ניהול ועד בית חיצוני או אנשי הום סטיילינג שיהפכו את הקיים למשרד קסום שאי אפשר לעמוד בפניו. אם מדובר במשרד שהוא חלק מקומפלקס עסקי כלשהו, הרי שהליכי המכירה והכנת המשרד הם באחריות חברת הניהול. אז איזה סוג שיפוץ מומלץ לבצע?  ואסור לשכוח שנדרש להזמין שירותי ניקיון מתקדמים לניקוי עץ, מהם הטרנדים הבולטים בתחום ומדוע דווקא העץ נכנס כמוטיב מרכזי בהכנת המשרדים?  על כך ועוד במאמר זה.

העץ- חומר טבעי המשדר ביתיות, נינוחות וייחודיות

כאמור, ניתן לבחור בלא מעט אופציות של שיפוץ וריהוט משרד על מנת להכינו לקראת הליך המכירה, כך שיראה מסודר יותר ואטרקטיבי יותר. אולם, המגמה הרווחת כיום היא דווקא ללכת לכיוון של שימוש בעץ. את יישומו של העץ ניתן לבצע באמצעות רצפות פרקט העשויות לוחות עץ או לוחות המצופים בהדפס דמוי עץ, או בריהוט יחידני העשוי עץ מלא או עץ טבעי. מדוע העץ נכנס כל כך חזק לתחום העיצוב? מדובר בחומר טבעי, כך שהיישום שלו והעיבוד שלו יכולים להיות ייחודים יותר ולהעניק נופך שונה לכל חלל. שנית, העץ הוא חומר המשדר נינוחות וחמימות. חדר שיש בו הרבה רהיטים מעץ, יזכיר למבקר בו תחושה כפרית וקלאסית לרוב, בנוסח "בית קטן בערבה". כאשר מדובר במשרד עם מראה הייטקיסטי ומתחוכם שמכניסים בו ריהוט עץ ייחודי, הרי שהדבר נותן למשרד טוויסט ייחודי במראה שמיד תופס את העין.

שילוב של עץ בקומפלקסי משרדים ועסקים

עד עכשיו דיברנו על אופציות של שיפוץ עצמאיות. אך מה קורה כאשר המשרד או החנות שרוצים למכור הם חלק מקומפלקס או מתחם גדול יותר ומנוהל? במקרה הזה, השבחת המשרד או הנכס למכירה, חייב לעבור דרך חברת הניהול ובאישורה. לעתים, הרצון להכין משרד אחד למכירה ולהשביח אותו, כבר נותן את האות לשיפור כלל המשרדים והשטחים הציבוריים. שיפור שכזה יכול להתבטא למשל בהחלפה של הריצוף לרצפת פרקט העשויה עץ או בהדפס של עץ, דבר היכול לסייע רבות למראה אלגנטי ומתוחכם הן למשרדים והן לחנויות. כמו כן, שימוש בריהוט עץ המשלב עץ וזכוכית או עץ ואלומניום, או סתם עציצי עצים ננסיים המוצבים בשטחים המשותפים, יכולים לתרום רבות לתחושה יוקרתית יותר מחד ורגועה יותר מאידך.

ולבסוף- האם כל ההשקעה הזו שווה כאשר הרצון העיקרי הוא רק למכור ולהמשיך הלאה?

בהחלט שאלה במקום. רבים אינם חושבים שצריך לדאוג יותר מדי למשרד שהם עומדים למכור. אחרי הכל, הרצון הוא להפטר ממנו, לקבל את הכסף ולהמשיך הלאה. אך מה שאנשים רבים אינם מבינים זה שמדובר בהשקעה זמנית שתחזיר עצמה ובענק. נכון, כל שיפוץ כזה או השכרת רהיטים עולה כסף ואפילו הרבה. אך בשל מראהו המשופר של המשרד ותחושת ההשקעה המתקבלת כאשר מבקרים בו, תוכלו לדרוש יותר על המשרד וגם לקבל יותר. לעיתים אפילו, ההכנה למכירה גורמת לבעלי המשרד לפתע "להתאהב" בו מחדש ולהחליט להשאר בו, משום שהשיפוץ כה מצא חן בעיניהם וגרם להם לגלות צדדים חיוביים יותר במשרד שכה ששו לנטוש.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול