ספסל עץ

ספסל עץ

אומרים שבתחילת ובסוף החיים מדברים אלינו אותם דברים, לכן תינוקות וקשישים הם חברים כל כך טובים. אם זה נכון, הרי ברור מדוע ספסלי עץ הם כל כך פופולריים, לא רק לשני קצות הקשת הללו, אלא בכלל, גם עבור כל מי שבאמצע.

מי כפעוט לא זכה לשבת על ספסל עץ בשמש עם ארטיק נוטף? ומי לא זכה להעיף מבט מבוייש בזוג זקנים אוהבים שעצר לנוח על אותו הספסל בדיוק, אולי אפילו באותו הגן?

לכן, גם באולם התצוגה שלנו חשבנו שבין כל מוצרי העץ הנפוצים והאהודים ראוי שיוצב גם ספסל אחד ראוי לשמו. זהו ספסל מיוחד, פריט ריהוט שגובל בפסל, כזה שחולץ מתוך גוף של גזע עבה ומיוחד. זוהי עוד דרך שלנו לבטא את האהבה לעץ, שבו מתחבאים לעתים דברים מופלאים.

איך הופכים ספסל עץ למעניין?

כפי שניתן להבין מהפיסקה הקודמת, ספסל עץ הוא יותר מאשר הדימוי הראשוני שקופץ לנו לראש של ספסל ציבורי.

אמנם ניתן לייצר ספסלים כמעט מכל סוג של עץ, אפילו מעץ פשוט יחסית שיתאים לייצור המוני, אך מאידך ניתן גם להפוך ספסל עץ לפריט עיצובי, פיסולי ואמנותי שיכול להפוך פינה סתמית למוקד תשומת לב.

אם בחרתם בעיצוב ספסל עץ קלאסי, כלומר כזה שעשוי פסים פסים של עץ, תוכלו לתת לו את הגוון האישי ע"י בחירה בעוביים לא סטנדרטיים של החיתוך, (אפקט שנהוג להשתמש בו, כמו למשל בשימוש באריחי דק שמייצרים מראה חדש ע"י חיתוך לא סטנדרטי), אפילו א-סימטריה ברוחבי הקורות, תוכלו כמובן להשתמש בחיבורים בולטים, או צביעה ייחודית על מנת להעניק לו מראה שונה מן הסטנדרטי.

אך אם בחרתם לצאת מהקופסא ואתם מחפשים את מה שיהפוך רהיט פונקציונלי לאלמנט עיצובי, תצטרכו גם להשתמש אחרת בחומר.

ספסל עץ שמפוסל או מגולף מתוך גזע עץ, הוא רק דוגמא אחת למה שניתן להפיק מחשיבה אמנותית על חומר שגרתי. חשיבה כזו מתמקדת בטבע של החומר, בצורניות הייחודית לו ובעיבוד שיחמיא למראהו הסופי של הפריט שנוצר ממנו ופחות בחשיבה המסורתית שמתחילה דווקא מחשיבה פונקציונלית.

אבל בעצם לא תמיד חייבים להשתמש בחומר מאתגר כל כך… למעשה בעזרת שימוש במחשבה חופשית, יצירתית ופתוחה גם מקורות פשוטות אפשר להפיק ספסל עץ שלא דומה לאף ספסל שנבנה בעבר…

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול