ריהוט גן מעץ מלא

ריהוט גן מעץ מלא

הקיץ הישראלי העומד בפתח מזכיר לנו שהנה מגיעה העונה שהכי שווה בשבילה לשמור על תחזוקת הגינה (או המרפסת) שלנו היטב, משום שבקרוב מאוד היא שוב תהפוך למוקד הכי נעים לאירוח בבית.

אנחנו הישראלים אוהבים לארח, הבילוי בצוותא עם חברים או בני משפחה הוא כל כך זמין ונפוץ שעבור רבים מבתי האב הוא אפילו נלקח בחשבון כגורם מהותי בבחירת הבית או הדירה המתאימים עבורנו, אבל גם אם בחרתם בלוקיישן הכי שווה, צריך לדעת לרהט אותו בצורה נכונה כך שיהיה נוח, שימושי ועמיד מעונה לעונה. הכנו בשבילכם פירוט קצר שיעזור לבחור ריהוט גן מעץ מהסיבות הנכונות וגם דגש קטן לשימור בין העונות.

ריהוט גן מעץ מלא – האם זה לא סתם יקר מדי?!

גם אנחנו, כמחסן עצים מקצועי ומגוון מציעים לא פעם ריהוט מפורניר, פתרונות חסכוניים לעיצוב בעץ ותחליפים סינטטיים (לדקים למשל). בוודאי שאלתם את עצמכם מדוע בבית שבו מטבח מפורניר יהיה הגיוני להשקיע דווקא בריהוט גן מעץ מלא… אז הנה, כל הסיבות מדוע כן:

ריהוט גן מעץ מלא הוא לא פתרון "לעשירים בלבד". הוא אומנם יקר משמעותית ביחס לרהיטי פלסטיק, מתכת, זכוכית ושאר החומרים הנפוצים הנמכרים ברשתות, אך לטעמנו ולהבנתנו זהו הפרש מחירים שמשתלם כאשר חושבים על ריהוט גן כעל מוצר שנרצה שיאריך ימים.

להבדיל ממטבח למשל, המצוי לרוב בתנאי אקלים נוחים, ממוזגים ושמורים, ריהוט הגן שלנו חשוף לאורך השנה לשינויי מזג אוויר מהותיים, לפגעיו ולנזקים האפשריים הנגרמים ממנו – החל מצריבת השמש שיכולה לעוות פלסטיק או חומר סינטטי, דרך קורוזיה הנגרמת מן הלחות בריהוט מתכתי ושברים בזכוכית, כך גם תחליפי עץ עלולים להתנפח מן הלחות וכמובן להוציא רהיט מכלל שימוש.

ריהוט גן מעץ מלא אומנם מחייב השקעה ראשונית גבוהה יותר בעלות רכישתו, אך הוא גם מבטיח לכם מוצר עמיד, איכותי ונוח לתחזוקה לאורכה של השנה. מלבד טיפול בסיסי של שמירת הניקיון, שימון וצביעה מחדש לעתים לא קרובות הוא לא דורש אחסנה מיוחדת, לא מתרגש מן התהפוכות הקיצוניות בטמפרטורות בין היום והלילה בעונות המעבר ובוודאי שלא מגביל אתכם בהנחיות לניקוי פשוט במים לאחר סופות החול כמו אלו שרק עתה חלפו אותנו.

אז נכון, הקטלוגים לעיצוב מלאים בתמונות של פריטי ריהוט גן מעץ מלא שחולצו או פוסלו במיוחד מתוך גזע עץ נדיר, מה שבוודאי מבטיח שלפניכם פריט יקר מאוד, אך גם בעיצוב שולחן לחצר, סט כסאות גינה או נדנדת עץ לפי עיצוב סטנדרטי שלא מתיימר להמציא את הגלגל מחדש, עדיין תקבלו החזר מיטבי להשקעה אם תבחרו בחומר שיבטיח אריכות ימים למוצר.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול