עלות התקנת פרקט

עלות התקנת פרקט

 

בשעה טובה, החלטתם לשדרג את ביתכם בעזרת ריצוף פרקט. אם כך, חשוב שתדעו כי תידרשו לשלם עבור פרקטים מחירים שונים בהתאם לסוגיהם, וכמו כן נגבה עבור כל פרקט מחיר כולל התקנה בהתאם לסוגו ולמחירון של בעל המקצוע. חשוב לציין כי במרבית המקרים המקום המשתלם ביותר לרכוש פרקטים הינו מחסן עצים גדול ומוכר, המחזיק מלאי גדול של עצים ופרקטים המגיעים ישירות מהיבואן. מחסן שכזה מעסיק צוותים מקצועיים שיוכלו להמליץ לכם לגבי אפשרויות של פרקט מחיר, כולל התקנה.

 

עלות התקנת פרקט

עלות התקנת פרקט

 

 

עלויות התקנה מקצועית של פרקט

 

חשוב לדעת כי קיימות מספר שיטות להתקנת פרקטים, הנבדלות זו מזו בין פרקטים מעץ טבעי, עץ שכבתי או פרקט למינציה סינטטי, כאשר פרקט עץ שכבתי הינו היחיד הניתן להתקנה בכל השיטות ולכן חשוב לזכור כי עלות התקנת פרקט תהיה תלויה בסוג הפרקט.

כמו כן, נגבים עבור פרקטים מחירים שונים בהתאם לסוג ולאיכות העץ או הלמינציה, וכאמור נדרש עבור פרקט מחיר כולל התקנה המשתנה בהתאם לסוג הפרקט, כלומר פרקט עץ או למינציה.

 

לכל פרקט מחיר כולל התקנה המורכב מעלות ההובלה של המוצר, עלויות אבזרים נלווים כמו ספוג בידוד ופאנלים, וכן ניקוי ופינוי הפסולת בגמר המלאכה. במידה ועל המתקין גם ליישר את הרצפה ולקצר את הדלתות יעלה תמחור העבודה.

 

התקנת פרקט מקצועית

התקנת פרקט מקצועית

 

עלויות התקנת פרקט למינציה

 

כאשר מדובר במוצרי למינציה, ייגבה עבור פרקט מחיר כולל התקנה שבין שלושים וחמישה לחמישים שקלים למטר רבוע. ההתקנה עצמה מבוססת על שיטת הנחה צפה שהינה יחסית פשוטה ואפשרית לביצוע גם על ידי אנשים בעלי יכולות טכניות גבוהות. בשיטה זו הפרקט מונח מעל הרצפה הקיימת ללא שימוש בחומרי דבק ואילו הלוחות מתחברים אחד לשני בקלות על ידי הדבקה או הקלקה.

 

התקנת פרקט למינציה

התקנת פרקט למינציה

 

עלויות התקנת פרקט מעץ מלא

 

כאשר מדובר במוצרי עץ מלא, ייגבה עבור פרקט מחיר כולל התקנה שבין שישים לתשעים שקלים למטר רבוע בשיטת ההדבקה, ומאה עד למאה ועשרים שקלים למטר רבוע בשיטת המסמור. מדובר במחירים גבוהים יותר מאלו של פרקט הלמינציה בשל מורכבות ההתקנה, הנובעת מהצורך לקבע את הפרקט לרצפה במסמור למשטח עץ קיים, או בהדבקה למשטחי בטון.

 

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול