דק סינטטי – איכותי וראוי

דק סינטטי

איכותי וראוי

בעולם העיצוב, זה ידוע, מתקיימות מלחמות יוקרה שקטות, מתחת לפני השטח. לעולם לא יגידו לכם בקול רם או בגלוי, אלא תמיד ברמיזות, כי הרי "על טעם ועל ריח אין להתווכח", אך לכל מעצב, אדריכל, ולמעשה- לכל אדם, טעם אישי ודעה נחרצת, שלפיה העדפתו היא הטובה יותר. כך למשל תמצאו את אוהבי העור לעומת הבדים, אוהבי המותגים לעומת מעצבי הבוטיק הקטנים וכן כן, גם אצלנו – התחרות הסמויה בין דק עץ לדק סינטטי.

יש שיגידו שדקים סינטטיים אינם הדבר האמיתי, הם יעדיפו את איכויותיו של עץ טבעי וידעו לתרץ העדפתם באינספור סיבות החל מאיכות, דרך טיפול, מחיר וכן הלאה. מצדדיו של דק סינטטי יעשו אותו הדבר כמותם, סביר להניח שאף ישתמשו באותם טיעונים תומכים, בשינוי המוצר המועדף – כבר אמרנו: עניין של טעם. אבל אנחנו, כבעלי מקצוע היודעים לספק לכם את שני המוצרים גם יחד, יכולים לתת תמונה ממבט פנימי, קצת אחר, שיזכיר אולי שאין כאן כל תחרות, אלא צורך לכל לקוח לבחור במוצר המתאים עבורו ביותר.

אילו היו פערי איכות גדולים כל כך בין דק טבעי לדק סינטטי קרוב לודאי שלא הייתם מוצאים את הפחות טוב מביניהם אצלנו. אך אנו שמחים להגיד שהדק הסינטטי שלנו, הנקרא " גוסן " ומיובא במיוחד ובאופן בלעדי מארצות הברית, כלל איננו "בן חורג" בממלכת העץ שלנו, וכי יש לו יתרונות גדולים ומובהקים בפני עצמו, שוב – כאשר לוקחים בחשבון העדפות וטעם אישי.

דק סינטטי איכותי מגיע בדוגמת עץ מאוד אותנטית, שלא נופלת מהמראה שמעניק עץ טבעי, ובכך משווה לאזור הנבחר את אותו לוק טבעי כמעט בדיוק. יש לזכור כי דק סינטטי איננו עשוי עץ אלא שילוב חומרים סינטטיים היוצרים קורות מלאכותיות בדמות עץ, ולכן גם אינם מושפעים משינויי מזג האוויר אשר עץ טבעי כן מגיב אליהם ומשתנה בעקבותיהם. כמו כן, כפי שישנם אנשים אשר אוהבים את ריחו ותחושת מגעו של עץ טבעי, ישנם אחרים שאינם מפיקים ממאפיינים אלו אותה הנאה, ועבורם המראה המתקבל משימוש בדק סינטטי הוא בדיוק מה שהם מחפשים, בהפחתת ניחוח העץ והבטח המגע החלק והמבריק.

כאשר אתם ניגשים לבחור דק, הבטיחו שאתם מחפשים במקום איכותי, כך תוכלו למצוא מוצרים טבעיים לצד סינטטיים שעומדים באותו רף איכות, ותוכלו לבחור ממש לפי טעמכם, מבלי שתידרש התפשרות מהותית מצדכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול