עץ לדק

עץ לדק

יתרונותיו של דק עץ מרובים, בין היתר הוא מהווה משטח נוח ואלמנט דקורטיבי בעל נוכחות. דק יכול לשוות מראה יוקרתי לגינה או למרפסת והופך את המעבר מפנים הבית החוצה להדרגתי ונעים יותר. אין פלא שהפופולאריות של דק מעץ הולכת ועולה ללא הפסקה מזה שנים.

בחירת סוג עץ לדק היא מן הראשונות שנצטרך לעשות בדרך להגשמת התקנתו בגינתנו.

ישנם סוגים רבים של עץ לדק, ולכל אחד היתרונות והחסרונות שלו, כדאי להיעזר במחסן עצים או במתקין דקים בכדי להכיר וללמוד על סוגי העץ, כך שתוכלו לבחור בזה המתאים לכם ביותר.

פנו גם למחסני עצים

התקנת דקים מעץ הינה מסוג העבודות אשר מי שיש לו חוש טכני טוב יכול לבצען גם ללא ניסיון מוקדם בתחום. התקנת דק דורשת אמנם מיומנות, מקצועיות וניסיון, וזו גם הסיבה שרוב מי שמעוניין בדק פונה ישירות למתקיני דקים ולא למחסני עץ לצרכי בירור על סוגים ומחירים של עץ לדק, אך אם אתם נגרים חובבים תוכלו להיעזר בבעל מקצוע שידריך אתכם להתקנה נכונה.

אנו ממליצים שלא להסתפק בקבלת הצעות מחיר והמלצות ממתקיני דקים. תוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה יותר אם לא תוותרו על סקר שוק בקרב מחסני עץ. במחסנים האיכותיים תוכלו לקבל מידע ושירות מקצועיים ואף ישמחו לסייע לכם בדרככם לעיצוב הדק המושלם.

סוגי עץ לדק

באופן כללי קיימים כ 10 סוגים עיקריים של עץ ממנו נהוג לבנות דקים בארץ. נתאר כמה מהם תוך ציון תכונותיהם העיקריות בקיצור נמרץ:

– עץ אורן הוא הנפוץ ביותר הודות לזמינותו בארץ ולמחירו הנמוך יחסית. האורן נחשב עץ רך, הוא נוח לעבודה אך עמידותו אינה כשל סוגי עץ אחרים כגון איפאה או אירוקו.
– איפאה הוא עץ קשה ועמיד המתאים מאוד לשאת את פגעי מזג האוויר הישראלי. האיפאה נחשב לעץ איכותי אך יקר יחסית. סוגי עץ נוספים דומים לאיפאה הם קומורו וטובוקו.
– עץ טיק נחשב לעץ בעל דרגת קושי בינונית, ישנם מספר סוגי עץ טיק בארץ, בורמזי, מאלזי ומדרום אמריקה.
טיק בורמזי נחשב היקר מבין סוגי עץ לדק והוא בעל מראה יוקרתי.
– אירוקו הוא עץ קשה הדומה לאיפאה בתכונותיו. מחירו עשוי להיות מעט נמוך יותר (יש לזכור כי מחירי עץ מושפעים מתנודות בהיצע ובביקוש, המקומיים והעולמיים).
– עוד סוגים של עץ לדק הם כאלה בעלי מראה מיוחד כגון זאפאן, לב סגול או אורן אמריקאי (פנדרוסה).

רוב הדקים הסטנדרטיים נבנים מקורות עץ מאחד הסוגים הנ"ל, כיום ניתן למצוא גם דקים מחומרים סינטטיים. יש הבוחרים לשאת בעלות גבוהה יותר ומתקינים דק המורכב מעץ גושני (עץ מלא בעל חתך במידות גדולות, 20 סמ' X 30 סמ' למשל).

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה, נשמח לשתף אתכם בידע שברשותנו ולסייע לכם בבחירת עץ לדק שהכי מתאים לצרכיכם

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול