דקים סינטטים – כטוב בעיניך

דקים סינטטיים

דקים סינטטים – כטוב בעיניך

כיוון שאנחנו, כבני אדם, נוהגים לחשוב בטוב ורע, שחור ולבן, אופן המחשבה הזה מנחה אותנו גם במקומות בהם יש יותר מאפשרות אחת נכונה.

בתחום הדקים למשל יש מי שיגידו שדקים סינטטים הם ה-דבר, בעוד אחרים יגידו שעץ ודק נועדו ללכת יד ביד, ולכן דקים סינטטים לא באים בחשבון מבחינתם.
אך האמת מעט מורכבת יותר מכך- על הבחירה בין דקים מעץ לבין דקים סינטטים להיות מושתתת על צרכיו ויכולותיו של הצרכן, אך חשוב להבין שבראש ובראשונה שני המוצרים מספקים תוצאות טובות ואיכותיות. אילו לא היה כך, קרוב לודאי שלא הייתם מוצאים מוצרי דקים סינטטים אצל יבואני פרקטים ודקים איכותיים, כמו למשל אצלנו, במי השרון.

מי שמכיר אותנו היטב יודע עד כמה אנחנו בעד מוצרי עץ. אך מתוך היכרות נרחבת ומעמיקה עם התחום שלנו, אנו מבינים כי לפעמים דמוי עץ עושה עבודה לא פחות טובה עבור לקוחותינו, וכאשר מדובר בדקים סינטטים, אשר הגיעו לרמות גימור ואיכות כל כך גבוהות כמו אלו המוצעות לנו היום, אנו חשים כי מדובר בפשרה כל כך מינורית, שאין סיבה שלא להמליץ עליהם בכל לב ללקוחותינו.

ממה עשויים דקים סינטטים?

דקים סינטטים עשויים משתי תרכובות אפשריות – האחת סינטטית במאה אחוז ומיוצרת מ PVC ("גוסן"), והאחרת מיוצרת מתרכובת של עצים ודבקים.
במי השרון תמצאו דקים סינטטים "גוסן" באיכות גבוהה ביותר, המיובאים באופן בלעדי מארה"ב.

בשני המקרים אנו מקבלים דק במראה עץ ובגימור איכותי ומרשים, כאשר ההבדלים העיקריים בינם ולבין דק עץ טבעי מתמצים בחומר ובתחזוקה.
אמנם דקים סינטטים לא מגיעים למראהו המושלם של עץ טבעי, אך הם מספקים מראה כללי דומה מאוד, ומאריכים ימים ללא תחזוקה כלל, בעוד דק טבעי דורש חידוש וצביעה מדי פעם, בהתאם לסוג העץ.

עיצוב דקים סינטטים

כפי שאוהבי העץ מחזיקים בהעדפה למראה עץ מסויים, כך ניתן למצוא גם בין הדקים הסינטטים מגוון עיצובים וגימורים אשר יקנו מראה שונה לכל דק שתבחרו. היותו של החומר מלאכותי גורם ליותר דמיון בין הלוחות מאשר בעץ טבעי ולמראה יותר הומוגני בתוצאה הסופית.

דקים סינטטים "גוסן" אינם מקבלים את המראה המתיישן, כפי שמקבל דק עץ טבעי, אך כפי שפתחנו כך נסיים – אין זה דבר שנאמר לחיוב או לשלילה, אלא כעובדה. יש מי שכרוכים אחר מראהו המתיישן ומתפתח של עץ טבעי, בעוד אחרים חוששים ממנו – עבור האחרונים פותחו דקים סינטטים, ואנו ממליצים בחום במיוחד על הבחירה בהם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול