מחסן עצים בפתח תקווה

מחסני עצים בפתח תקווה

קהילת הנגרים החובבים בארץ גדלה בשנים האחרונות, עם כניסת חנויות הציוד המחזיקות גם מגוון רחב של מסורים, משייפים וכלים רלוונטיים לנגר, כיום ביצועי הנגרים המתמידים כבר אינם נופלים בהכרח מביצועי נגר מנוסה, וגם אם קיימים פערי ידע חיוני, ישנם פורומים ברשת הממליצים על שיטות, משיאים עצות, ומהווים כר להתפתחות מקצועית בקהילת הנגרים החובבים.

כפי שקהילת הנגרים החובבים גדלה בהתמדה כך גם ההתמחות של החברות המספקות עץ גדל וההיצע מתרחב, בסוגי העץ ובמגוון החיתוכים וההקצעות.
במי השרון, מחסן עצים בפתח תקווה, אנו מחזיקים מגוון וגדול באיכויות בולטות, ותוך שמירה על תנאי אחסון העץ, על מנת לתת מענה מקיף לצרכים השונים של הנגרים החובבים.

פעולת הנגרות מבטאת גם יכולת קראפט ואומנות גבוהה, וגם יכולת עיצוב ויכולות אסתטיות ולכן, כתחביב המשרת את הנגר ובתוצריו גם את בני משפחתו, חבריו והקהילה הקרובה, חשוב להקפיד בו על רמת חומר הגלם הנבחר.
זהו תחביב יצרני ומועיל, אשר למבוגרים רבים הנו ממש המשך של אהבתם למשחקי לגו ובניה מילדותם, רק שהמורכבות בו גדלה, וכך גם רמת השימושיות באובייקטים שנוצרו.

 

אנחנו משתדלים תמיד לעמוד לרשותכם ולהציע טיפים ועצות מקצועיות למען הצלחתכם בעבודות העץ.

 

ישנם סוגי עץ שונים המתאימים למשימות וצרכי נגרות שונים, ואחד הבולטים בהם הוא עץ הבוק, או בשמו האחר, אשור אירופאי, זהו עץ חזק ביותר שבעבר אף שימש לבניית אדני מסילות רכבת, ניתן להשיגו מהוקצע וחתוך לפי מידה, ואף גולמי לפי בחירתכם.
מעץ בוק ניתן לייצר רהיטים ואובייקטים מהודרים וכבדים, והוא מעניק יציבות מושלמת לאורך שנים רבות, זהו עץ עמיד ביותר, זהו עץ צפוף שבמדינות אירופה נהוג השימוש בו גם בהסקה. המראה שלו נע על ספקטרום החום, מבהיר עד כהה מאד, והוא אידיאלי בשל צפיפותו וחוזקו לבניית בקתות עץ, דלתות חסונות וכדומה.

 

עיבוד בוק

עץ בוק מגיע מאירופה וכדי להתאימו ולאחסנו מתנאי האקלים המקומיים מומלץ לרכוש בוק שעבר תהליכי איטום מפני לחות ורטיבות ואף הדברה, שיכינו אותו לכם לשירות ארוך שנים.
עץ הבוק הגרמני הוא בעל תו האיכות הגבוה ביותר אך ישנם כמה רמות ועל לכול רמה כמה מדינות ספקיות, עץ בוק הינו חומר גלם אידיאלי לנגר החובב, ללימוד התחום וליצירת אובייקטים רבים, יפים ומאריכי ימים. מומלץ לפנות אל מחסן העצים של מי שרון בפתח תקווה ולקבל את חומר הגלם השמור באיכותו הגבוהה ביותר, ברמות שונות, ובעלות נוחה ומשתלמת.
במחסן העצים מי השרון בפתח תקווה, תמצאו עץ בוק איכותי, מורשה ושמור היטב, וכן שירותי חיתוך וגימור לפי צרכיכם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול