מחסן עצים מחירון

מחסן עצים מחירון

תנו לנו לנחש ניחוש גס… מחסן עצים הוא לא בדיוק המקום שאתם נוהגים לצאת בו לבילוי השופינג השגרתי שלכם, נכון ?

אוקיי, לא הופתענו. נשמע לנו סביר אפילו. אבל אם אתם אדריכלים, נגרים או כמו שהפרסומת אומרת – נמצאים בפעם ההיא של פעם ב15 שנה בעיצומם של שיפוץ או בניה, קרוב לוודאי שתמצאו את עצמכם מחפשים אחד כזה, במוקדם או במאוחר.

מה יש לי לחפש במחסן עצים?

היום, בתחום של עיצוב הבית, תמצאו שפריטים רבים מעוצבים מעץ. החל בפרקטים המוכרים לנו כבר שנים רבות, דקים למרפסת או לגינה ופרגולות, דרך חיפויי קירות, אריחים ייחודיים מעץ ומוצרי חיפוי חיצוניים לבית, עשויים קורות או פסי עץ מסוגים ועיצובים שונים.

נכון שאת מרבית אלו תוכלו למצוא גם בחנויות ספקים מן המוכן, אך אולי לאחר שתבקרו במחסן עצים מחירון המוצרים יראה לכם שתוכלו לקנות יותר איכות באותו הכסף שהתכוונתם להשקיע במוצר מדף. לכל הפחות – מומלץ לגשת להציץ, לבדוק ולהיחשף לאפשרויות המוצעות לכם.

האם ניתן לראות לפני הביקור במחסן עצים מחירון?

כמו לכל מוצר, גם לעץ מחירון קיים, אלא שכיוון שמדובר במוצר משתנה, המיובא ממקומות שונים, באיכויות שונות ובמידת שכיחות שונה, לא תמיד תוכלו לקבל מידע מראש על המחירים, למשל בביקור באתרי אינטרנט.

בגדול ניתן לומר שמחירי פרקטים ודקים מעץ מתחילים ב- 150 ₪ למ"ר, ומחירי עצים קשים ב 5000 ₪ למ"ק (לפני מע"מ). טווח מחירים זה אולי יכול לסדר לכם את ההשוואה למוצרי המדף ברשתות, אך מומלץ לא להסתפק במידע כללי שכזה ולהגיע לבדוק ולהשוות בין מוצרים ספציפיים ובהתאם לתכניות ומידות המצויות בידיכם.

מה חשוב לדעת כשמגיעים למחסן עצים?

חשוב לדעת שלכל מחסן עצים מחירון קבוע, מקצועי וסדור. אם אין הדבר כך, היינו ממליצים לפנות למקום מסודר יותר וברור יותר, מחירון מחסן עצים יבטיח לכם רכישה הוגנת, מקצועית ובטוחה.

קיימים מחסני עצים רבים המפרסמים עצמם ברשת, ורבים מהם נמצאים במיקום שידרוש מכם נסיעה במיוחד. בדקו את המקום טלפונית ותאמו פגישה, ואפילו עדיף אם יש לכם המלצה קודמת על המקום.

בין מחסני העצים תמצאו יבואנים ראשיים וספקי משנה. ברור שליבואן ישיר כמחסן עצים מחירון אטרקטיבי יותר עבורכם, שכן פער התיווך נחסך. גם זאת תוכלו לבדוק מבעוד מועד.

אם מצאתם את המקום באינטרנט, העדיפו מחסן עצים שיודע לתת גם שירותים נוספים – כגון מנסרה, ליווי וייעוץ לייצור והתקנה, ובעיקר – כאלו שיש להם גלריית תמונות שיכולה להעיד על סגנון וטיב עבודתם.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול