מחסן עצים סגולה

מחסן עצים סגולה

ישנם מספר בתי עסק המגדירים עצמם מחסן עצים סגולה. עניין זה הוא מובן מאליו לאור היות אזור התעשייה סגולה בפתח תקווה אחד חשובים והמפותחים ביותר באזור המרכז.

לאור ההיצע הגדול הנ"ל אין קושי למצוא מחסן עצים באזור המרכז בכלל וכך גם באזור התעשייה בסגולה.

מתוך היצע נרחב זה עולות שאלות כגון מה מבדיל בין מחסני העץ השונים? איך אפשר להעריך את יתרונותיהם או חסרונותיהם היחסיים? באופן כללי איך בוחרים מחסן עצים?

במאמר זה נפרט מה אמור בית עסק להציע ללקוחותיו כדי שיהפוך ראוי להיקרא מחסן עצים.

מתוך פירוט זה, תוך שלוקחים בחשבון את מיקומו המרכזי והמבוקש של אזור התעשייה בסגולה, ניתן יהיה להעריך את רמת השירות, המקצועיות והיקף המלאי להם אנו כלקוחות רשאים לצפות ממחסן עצים במיקום זה.

גם בסגולה לא כל בית מסחר בתחום העץ הוא מחסן עצים

בתחום הסחר בעץ כחומר גלם, כפי שקורה גם בתחומים רבים נוספים, ישנם בתי עסק הממהרים להחליט שהיקף פעילותם הינו כזה עד שהוא הופכם ראויים למיני כינויים מקצועיים הנהוגים בתחום עיסוקם. לפיכך חשוב לזכור כי לא כל עסק המכנה עצמו מחסן עצים אכן ערוך לספק את השירותים שמחסן עצים אמור לספק.

בדרך כלל מיקום מרכזי מבטיח רמה מינימאלית מסוימת. הרי אם בית עסק לא יעמוד בסטנדרטים המקובלים באזור לא יוכל להמשיך להיות תחרותי לאורך זמן. בכל הקשור במחסני עצים נאמר רק שלמרות שמדובר באזור תעשייה מפותח ומבוקש עדיין אין מנוס מלבדוק היטב לפני שמחליטים אם עסק הממוקם בסגולה ושממנו אנו מעוניינים לקנות עץ אכן ראוי להיקרא מחסן עצים.

מה ניתן לצפות ממחסן עצים אמיתי

למעשה כדי להחליט אם עסק מסוים אכן מתאים להיקרא מחסן עצים סגולה יש להתרשם מתפקודו בשלושה תחומים; מגוון מוצרי העץ במלאי, מה עוד מוצע למכירה והשירות.

מחסן עצים בכל מקום, בוודאי במיקום מרכזי כאזור התעשייה סגולה, צריך להיות ערוך לספק את רוב סוגי העץ שניתן לרכוש בארץ. עניין זה מקבל משנה תוקף מכיוון שמגוון הפרויקטים (עבורם דרוש העץ) המבוצעים באזור המרכז הוא, מן הסתם, גדול מאוד.

למרות עומס העבודה המאפיין עסקים במיקום מרכזי הכרחי שהשירות הניתן במחסן עצים יהיה מקצועי וסבלני ללא פשרות. רק כך ניתן להבטיח כי הפריטים שהזמנתם יהיו מוכנים בזמן וכשהם תואמים לחלוטין את שפירטתם בדרישותיכם. גם המפעיל הזוטר ביותר של מנסרה עץ במחסן חשוב שיעשה את עבודתו בתשומת לב מכיוון שבמרבית המקרים הגורם הבא שיבדוק אם החיתוכים בוצעו כראוי יהיה הלקוח עצמו.

במחסן עץ מוביל תמצאו מלבד מוצרי העץ כחומר גלם גם מוצרים נלווים רבים כגון צבע, ברגים, אביזרי פרזול, דבקים, חיפויי קירות, סוגים שונים של פרקט, לעיתים אפילו כלי עבודה ועוד.

עצתנו למי שמחפש מחסן עצים בסגולה היא לא לוותר על סקר שוק קצר הכולל לא רק השוואת מחירים אלא גם התייחסות לנקודות שפורטו לעיל – היקף מלאי המוצרים, היחס ללקוחות ואופי השירות.

תוצרת ארה״ב

הדק הסינטטי
!הטוב בעולם

:לפרטים ולהזמנות

03-538-6205

ריהוט עץ מלא ייחודי במבצע חיסול